borgstrommaren

Alla inlägg under november 2012

Av Elin Borgström - 30 november 2012 20:00

Dagen har varit bra och bla, bla bla men nu är det x-factor så kan inte blogga så länge.

Rösta på Isak, han ska sjunga skyfall och viva la vida rösta  099-414 02, sms:a Isak till 72 400!! 


Kraaam

.

Av Elin Borgström - 29 november 2012 21:34

Hejsan!

har just tagit ett varmt bad i kylan. Det är snö ute nu... myyyys.

Till middag så blev det i alla fall pizza så det var nice.

har inget mer att skriva så

 


kraaam

Av Elin Borgström - 28 november 2012 20:50

Idag så gick jag hem i regnslasket, brrrr.
I allafall så har jag och mamma bakat pepparkakshus, det blev kanske inte så jättefint men säkert smaskigt.
Jag tar bild på det när det är klart och lägger upp på bloggen också...
Nu snöar det så det är mysmys. Sitter i bilen och ska hämta bell vid bussen så jag bloggar ifrån mobilen, för första gången haha.
Vad har ni gjort idag?
Kraaam

Av Elin Borgström - 28 november 2012 16:09

Av Elin Borgström - 27 november 2012 20:08

Idag är min Bibbi sjuk :( hon är världens finaste och jag skypar med henne nu. Stackare... 

Saknar dig pluttis! önskada att jag kunde ta hennes sjuklighet... vill inte att hon ska varasjuk(http://bibbisliiv.blogg.se)

bildbomb på henne:

                         

.

Av Elin Borgström - 27 november 2012 16:59

Idag så hade vi bar en och en halv lektion i skolan för vi började tjugo över nio och sen vid tolv så åkte vi in till stan och kollade på en typ teater, den var ganska bra men det var en cilldag, nu sitter jag och kollar på disney chanel, haha.

Men ska väll plugga lite matte och NO snart


kraaam

.

Av Elin Borgström - 26 november 2012 23:59

tjaaaa...


Efter middagen så hade pappa köpt smulpaj och gjort blåbärsåaj för att Bell klarade nått beeptest i skolan, så det var najs, och gått.  


Nu så ligger jag iallafall i sängen, kan värkligen ite sova, jag vet inte vad det är men jag har haft jätte svårt att sova de senaste dagarna.... skumish.  


kraaam!


.

Av Elin Borgström - 26 november 2012 21:20

Hejsan mina fina!  


nu så sitter jag och gör ingenting. tråkar. Jag tycker att vintern kan komma nu. Snön, julpyntningen och allt mys. 

Kom hem för ett tag sen, har varit med några frendosar.

Nu ska jag väll fortsätta tråka, men tack för att ni håller ut med mig mina finisar! 



Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards