borgstrommaren

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Borgström - 31 december 2012 19:52

Nya och målade naglar
Jag har också ätit mat, nachochipsgrej haha. Och druckit goda drinkar. Nu så kollar jag på tv.

Av Elin Borgström - 31 december 2012 12:00

Godag bloggläsare!

Idag så är det ju NYÅRSAFTON! Raketer ska smällas, champagne ska drickas, klockorna ska ringa, nyårslöften ska påbörjas och 2013 börjar. 

Mina nyårslöften är:

få bättre kondition

träna en gång i veckan

satsa mer på skolan så att jag kan gå ut nian med minst C i alla ämnen

and just be a nice person.

 

Dagen spenderas med mamma och Bellan vi ska väll bara ha det cozzzy så.

 

 


Av Elin Borgström - 30 december 2012 14:58

                            

Nu aå ska jag väll kolla på pretty little liars och äta pigelin

kraaam

Av Elin Borgström - 30 december 2012 14:51

ja... som rubriken säger så är jag sjuk, jag har ont i halsen och ögonen rinner och så har jag lite ont i huvudet.

BUT... jag ska bli frisk idag, jag dricker honungsvatten och äter glass. Jag tänker inte Börja 2013 med att vara sjuk.

Menme. Igår så kom vi hem och lalala så nu är jag hemma igen. Idag så har jag inget planerat så jag ska bara vara hemma. Bell och mamma ska åka och köpa skor och mer hunung til mig så det blir en chilldag idag.

 

Av Elin Borgström - 29 december 2012 14:51

Sorry för dålig uppdatering.
I torsdags så åkte jag och Bell till Jossan, Jullan var där och några till, vi hade en asgrym kväll. Våra föräldrar var på spa så de kom inte hem för ens vid tolv så det var najs. Vi kollade på Harry Potter. Vi skulle ha maraton men vi orkade baraed första och andra filmen hehe. Dagen efter så vaknade vi vid nio för vi skulle till marieberg och shoppa. Pappa skjutsade oss dit så gick vi runt där ett tag och sen så blev det donken. Jag köpte en tröja och ett par jeans: Jeansen: 299:- lindex
Tröja: 199:- cubus
Sen så åkte vi hem till farmor och farfar igen och segade lite och tittade på "i rymden finns inga känslor".
Idag så vaknade jag vid tolv och åt frukost och nu ligger jag och segar vid tv:n, idag så ska vi bara softa tror jag.
KRAAAM


Av Elin Borgström - 29 december 2012 14:47

Sorry för dålig uppdatering.
I torsdags så åkte jag och Bell till Jossan, Jullan var där och några till, vi hade en asgrym kväll. Våra föräldrar var på spa så de kom inte hem för ens vid tolv så det var najs. Vi kollade på Harry Potter. Vi skulle ha maraton men vi orkade baraed första och andra filmen hehe. Dagen efter så vaknade vi vid nio för vi skulle till marieberg och shoppa. Pappa skjutsade oss dit så gick vi runt där ett tag och sen så blev det donken. Jag köpte en tröja och ett par jeans: Jeansen: 299:-
Tröja: 199:-
Sen så åkte vi hem till farmor och farfar igen och segade lite och tittade på "i rymden finns inga känslor".
Idag så vaknade jag vid tolv och åt frukost och nu ligger jag och segar vid tv:n, idag så ska vi bara softa tror jag.
KRAAAM


Av Elin Borgström - 26 december 2012 21:06

Hallojsan!
Idag så vaknade jag vid kvart i elva och degade lite tills Bellan vaknade. Sen så åt vi frukost. Efter det och lite annat som vi gjorde så åkte vi till en liten biograf och kollade med några härliga människor på the hobbit. Den var helt okey, eller aa den var bra!
Nu så sitter vi på en resturang och ska äta.
Kram på er...!
(ni få ett par bilder på min och Bells drickor.)

Av Elin Borgström - 25 december 2012 13:18

Hallojsich!

Är lite seg efter gårdagens kalleanka, julbord och fina julklappar men ja..Idag så blev jag väckt av luren som ringde, jag gick upp och började packa för vi ska till farmor och farfar.Han inte äta frukost så det blev donken frukost (en cheesburgare) Nu sitter jag i bilen, faster fyller år idag så vi taggar till henne först och sen till farmor och farfar. Vi bara chillar vidare här på vägen, det är jag, Bell och pappa som åker. Vi lyssnar på musik så det är cozzy.

Vad hittar ni på idag?

kraaam

ps: har lite tråkigt så tog lite bilder

             


Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards