borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2013

Av Elin Borgström - 30 januari 2013 20:48

Förlåt att jag inte bloggade igår, pallar inte ha någon komplicerad förklarat, jag har bara inte orkat och glömt. Igår så hände det INGENTING! jag var i skolan som kanske va lite obvious. Det var tydligen någon som fuskade på NO provet så jag gjorde om det idag.Sen så har vi haft bild och lite så. Har värsta träningsvärken efter idrotten igår. HAHA. HAr pluggat matte nyss. Imorgon så har vi SO prov. kan typ allt, and i hope it's will be well. (Jag har inte A i Engelska)

Intresseklubben antecknar!

Aja hade inte så mycket mer att säga.


puss

 

Av Elin Borgström - 28 januari 2013 20:15


Back to the värklighet!


Vart ska jag börja...?

När jag var liten så hade jag en tamagotchi och ett gameboy som båda var jättelätta med tre knappar typ.

Dagens FYRA åringar, har en mobil. VA? ja, en mobil!! Jag fick min första mobil när jag typ var åtta. Och det var en sony eriksson knapptelefon. 

En fyraåring som jag "känner" kan använda en ipad helt själv. VA? Asså de är ju ändå ganska svåra eller vad man ska säga.

Asså jag blir f*n rädd när jag tänker på detta för att va ska hända om tio år. När våra föräldrar var små så fanns det en kanal på tv:en som var svartvit och de hade inga mobiler. På typ tio år så har man kommit på dethär. HELT SJUKT! Snart kommer man väl att operera in en iphone i handen när man föds. det skulle INTE förvåna mig.


Tänk nu på att jag skrev det så får vi se om tio år.

Alla sitter ju ändå vid datorer och telefoner hela tiden, jag säger inte att jeg inte är en av dem.

Vi skulle klara oss lika så bra utan mer än hälften av allt vi har.

Den expert jag nu efter provet är så vet jag att jorden kommer gå under om flera tusentals år, Jag tror helt klart att jorden kommer gå under tidigare om vi fortsätter som vi gör. Hur långt ska vi gå?

Har jag rätt eller vad tänker ni? Tycker ni jag tänker helt fel? vad är era tankar?

Av Elin Borgström - 28 januari 2013 15:35

hejsan hoppsan ute i nöjesvärlden!

(William spetz replik)


Aa men idag så har jag varit i skolan, inte gjort så mycket, jobbat, och så.

Bilden gjorde typ min gad.

kram

   

Av Elin Borgström - 28 januari 2013 15:33

Aa somsagt, har gjort en ny header. Hehe. kan inte ladda upp bild men ni ser ju den, i gues!

Av Elin Borgström - 27 januari 2013 20:22

hallojsan!


Har typ inte gjort så mycket idag, pluggat lite so och köpt godis och sådär chillat.


William spetz ni vet. vet ni? Han i allafall har släppt sin nya serie nu! kul! den går på svt humor, första avsnittet kom ut idag. så det är kul.


hade typ inget mer att säga. 


hug!  

Av Elin Borgström - 27 januari 2013 10:02

Vaknade vid tjugo i tio. Gick upp och nu så har jag precis läst lite i min bok. Tråk, men den faktiskt ganska bra....

Aa idag, det händer inte så mycket. ville bara hålla er uppdaterade.  

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards