borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Borgström - 28 februari 2013 22:04

dag 8- dagens outfit.

dag 9- mitt rum

dag 10- ett minne

outfitten har ni ju redan sett och rummet hos pappa är ju också visat så vi hoppar direkt till 10.

Sommaren förra året när jag var på öland. Jag är på öland varje år och det är alltid sjukt kuuul!





Av Elin Borgström - 28 februari 2013 18:13

jeans: Nån stans i Turkiet??

Munkis: 1D world

Svart tröja: H&M

Mobilskal: nån stans i skärholmen      

Av Elin Borgström - 28 februari 2013 18:13

jeans: Nån stans i Turkiet??

Munkis: 1D world

Svart tröja: H&M

Mobilskal: nån stans i skärholmen      

Av Elin Borgström - 28 februari 2013 18:10

 

       

sjukt gryyyym  

Av Elin Borgström - 27 februari 2013 14:39

Sitter inne på spat nu och bäntar på att få massage. Sen så ska vi också bubbelbada så det blir supermys. Det är jättedålig uppkopling men ni får bilder när jag kommer hem.
Spatajm nu...! :D

Av Elin Borgström - 27 februari 2013 11:54

(förlåtfördåliguppsatering)
Igår när jag och syster stod och stekte blodpudding (blä) i typ pyjamas så kom vi på all våran buss gick om tio minuter...! Så i all hast så kutade vi till bussen och han med den, vi åkte till tumba, jag åt lite. Åså åkte vi vidare till skäris. Köpte ett linne som ni får bild på sen. Men nu sitter jag på bussen påväg till stan. Jag Bellan och mamma ska på spaaaa. Najs.
Uppdaterar er mer sen.
Puss och kraaam

Av Elin Borgström - 27 februari 2013 11:54

(förlåtfördåliguppsatering)
Igår när jag och syster stod och stekte blodpudding (blä) i typ pyjamas så kom vi på all våran buss gick om tio minuter...! Så i all hast så kutade vi till bussen och han med den, vi åkte till tumba, jag åt lite. Åså åkte vi vidare till skäris. Köpte ett linne som ni får bild på sen. Men nu sitter jag på bussen påväg till stan. Jag Bellan och mamma ska på spaaaa. Najs.
Uppdaterar er mer sen.
Puss och kraaam

Av Elin Borgström - 26 februari 2013 13:38

På bussen med syster mot skärholmen nu då. Abooo

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards