borgstrommaren

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Borgström - 29 april 2013 22:46

Var i skola. Idag. Kanske lite ovius. I allafalla så var det ganska chill, efter skolan så stannade jag och nååågrs kvar. Vi typ flummade och var ute och körde bluff haha. Sen så kom jag hem, skulle prcis äta middag men då ringde Hanna för att hon hade tappar bort sina nycklar så jag sorang ner och kollade vid en gunga som vi hade hungat på och där var dem! :D sen så åt jag. Och kvällen var också chill. Nu ska jag sova men min säng är för långt bort.

!

Av Elin Borgström - 28 april 2013 18:37

Dagen hos Hanna var jättekul. Vi soelade wii och tittade på film så det var gryyymt.sen när jag kom hem så grillsde jag hamburgare. Senare på kvällen så fick jag ont i huvudet och har det idg med så jag sk försöka spenderla så lite tid vid datorn som möjligt så kram!

Av Elin Borgström - 27 april 2013 08:32

Ihägår var dagen ganska chill. Efter skolan så tog jag och vickan bussen till tumba och handlade lite. jag köpte ett par shorts. Idag så har Hanna fest för hon har fyllt år. Sådetkanblidåliguppdatering....
Ha en fin lördag lovers.

Av Elin Borgström - 26 april 2013 21:49

Jag var ju på Justins konsert i onsdags och det var helt AZUM! Vi åt på donken innan sen tog vi tåget in till stan gick in och satte oss. Förbandet spelade ett tag och sen så vantade vi länge, ett par timmar. Sen räknade de ner från tio och alla skrek! Sen när Justin kom in så blev det kaos. Haha! Jag vet inte hur jag ska flrklara men det kändes som att globen rullade iväg. Haha! Det var GRYMT.
När klockan var kvart över elva så var det slut så vi tog tåger hem och vi kom hen vid tolv så sängen var välkommen in i mitt liv. Dagen efter var jag helt död och sov mästan på rasterna. Men ha det fint pussss!

Av Elin Borgström - 24 april 2013 16:25

Så jävla taggad! Snart kommer Jullan och Jossan och då åker vi och käkar och sen in till stan!

Av Elin Borgström - 23 april 2013 15:59

På planen med Sanne och Elina

Av Elin Borgström - 23 april 2013 09:00

även fast jag  hade sovmorgon idag så orkade jag inte gå upp. Ville värkligen inte. jag ska väll snart gå till skolan men jag slänger in ett litet inlägg nu!

Imorgon så ska jag se JUSTIN BIEBER! jag är inte en beliber men jag gillar honom och han är bra och det är lixom själva upplevelsen som är så himla cool! jag ska det med JUlia, Josse (sysslingar)och Bell. Det ska bli så jääääääävla kul!

Idag så har vi idrott oh shit, måste fixa idrottskläder puus och kram på er!


 

Av Elin Borgström - 21 april 2013 16:08

Jog Bell och mamma var ute och cyklade. Vi hade med oss mat och så så det var mys. Nu har jag orecis kommit hem så är helt sluuut!

Puss och kram

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards