borgstrommaren

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Borgström - 29 juni 2013 02:03

Jag Bell och mamma var gos mormor idag för att hon har inte träffat Bell sen hon fyllde år så hon ville fira Bell med lite presenter så det var mys, vi åkte up på sjön med båten och sen åkte vi hem, jag har inte gjort så mycket.


I morgon vid halv tolv så åker jag till öland och är där i två veckor. Där vi ska vara så kommer det inte finnas något internet så jag tror inte jag kan blogga då... efter det så ska jag till ett läger i en vecka och där kommer jag nog inte heller att kunna blogga för där kommer jag nog ha fullt upp, så man kan säga att jag har en bloggpaus i tre veckor. JAg kanske kan slänga in ett inlägg någon gång ibland och jsg hittar lite internet.Så jag vet inte om jag komemr hinna blogga någonting imorgon innan jag åker så ni får ha det bra puuuuss! :)


 



Av Elin Borgström - 27 juni 2013 15:02

Igår så var jag och klippte mig igår (annars så gjorde jag inte så mycket.) men det blev väldigt kort! (jämfört med vad jag hade innan.)

Jag blev nöjd med klippningen eller hur del lisom klippte, själva formen men som sagt så blev det för kort.

Jag klippte typ en decimeter!!! :O


   

Av Elin Borgström - 25 juni 2013 16:16

Sports camp- Det är som ett läger där man bor i en vecka och testar massa olika sporter, allt från rullstolsbasket till brottning och det värkar vara jättekul, jag ska dit med min kompis i nu i sommar så det blir azum!

Så idag så har jag handlat träningskläder ingör lägret, och en bikini...

På stadium så köpte jag:

blått linne-59 :-

rosa linne- 50 :-

bikini övre delen- 50 :-

bikini undre delen- 200 :-

jacka- 600 :-

byxor- 400 :-

På intersport så köpte jag bara det orangea linnet för 99 :-

Det var allt, ha en forrtsatt trevlig dag sötizar!



 

Av Elin Borgström - 25 juni 2013 15:57

Idag så fyller Bell år. Hon fyller 16 och även fast hon kan vara den mest irreternade och jobbigaste jag vet så älskar jag henne... Grattis Bellan!


 

(En gammal bild på oss)

Av Elin Borgström - 25 juni 2013 15:51

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat någonting medans jagg har varit borta men nu nu är jag hemma!

Jag har haft det jätte bra med underbara människor! Midsommar var jätteroligt och jag har haft det toppen!

NI får några bilder....!              

Av Elin Borgström - 20 juni 2013 16:33

HeEeEeJ!

Idag så åker jag iväg, bort mot fjärran... jag kommer vara borta över midsommar. JAg tror inte att det finns någon teckning men ajg ska försöka ladda ner bloggplatsen på mobilen och det kommer nog inte komma så mycket bilder eftersom det blir segare då så det kommer nog vara såhäääär tråkig uppdatering men, men. 


Puss!

   

Av Elin Borgström - 19 juni 2013 21:23

måndag tisdag onsdag...

herregud

i måndag så har jag inte gjort så mycket, jag har dansat, har tittat på hitta nemo och inte gjort så mycket.

i tisdag så kollade jag på röjarralf men gjorde inte så mycket annat, jag har tränat lite också. juste, jag var med mamma på soptippen och sen så köpte vi blommor och sen så köpta jag ett par skor och en hårborste!

 

och idag så har jag kollat på pretty little liars ochlilla kycklingen, jag har vikt tvätt, hopat lite studsmatta, tränat och solat.     

puss och kram!


Av Elin Borgström - 16 juni 2013 18:44

Jag hade ju en frågestund för ett ganska långt tag sen och jag tänkte svera på frågorna nu!


från: Bianca

1. Vilken konsert ser du mest fram emot, justin eller one direction? Asså båda dem har ju redan varigt och båda var grymma men one directions var bättre!

2. Vad tycker du om mig? BÄST!

3. bästavän/vänner? Du....

4. Om du fick en miljon kronor, vad skulle du göra då? Jag skulle spara shoppa och skänka tror jag. 

5. Favoritaffär? Jag vet inte, gillar New Yorker, cubus och Kaphal mm.

6. Favoritlåt med justin? Be allright.

7. Favoritglass? Ingen aning!

8. instagram eller bloggen? Vet inte...

9. iphone eller blackberry? Iphone!

10. rosa eller blå? Båda!


från: Hanna

1. Vilka/vem är din/dina bästis/bästisar? har svarat på 

2. Vad skulle du göra om det blev inbrott i ditt hus när du var vaken? Få panik! Väcka de andra och sen hoppa ner på studsmattan.

3. Har du någongång färgat eller slingat ditt hår? Nej inte på riktigt?

4. Visste du att du är en av mina bästisar? Ja typ heh..

5. Vad ska du göra i sommar? bada, sola, ha kul, åka till öland, åka till London..

Kram och puss påskmuss! Hanna du är rolig du!


från: hemliga :)

Tycker du någon är snygg? Typ i din skola eller så om du inte får säga one direction? Jag tycker någon annan än one direction är snygg ja.

Vad ser du framemot? Har du något du längtar till nu? Midsommar!!!

från: Sofia

Vilken är din bäska kompis? Kolla där uppe

Glass eller godis? Godis...

Singel eller pojkvän? Nu är jag singel.

Sommar eller vinter? Båda

Smink eller osminkad? Nu är jag osminkad, men det är jag nästan alltid, men båda är väll fint.

Dator eller tv? Dator

Blogg eller facebook? Vet inte

Kram, din blog är bäst. Tackar så mycket!


från: :) 

Har du några husdjur? Bara råttor (damråttor)

Har du några syskon? En äldre syrra.

Favoritfärg? Lila och turkos.

Skostorlek? 38

Bästa bok och film? bok: sorgfjäril/kram från Alice film: She's the man/ hitta nemo!
favoritblogg? Jag vet inte, läser ganska många...

Förebild? One direction & william spetz


från: Chrille mille pilleeee kött fifaän! man, är det ditt namn???? XD

who's your best friend? Läs där uppe 


 







Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards