borgstrommaren

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Borgström - 30 november 2013 21:23

Nå Elin! Du sa att bloggandet skulle bli bättre!


Jag vet vad jag sa men jag har varit sjuk. Jag har haft feber, ont i huvudet mått illa knappt kunnat prata och legat i soffan typ hela dagarna. Men nu är jag på benen igen. Hostar ganska mycket och är ganska hes men det blir bättre.

Under tiden som jag har varit sjuk så har jag tänkt lite på december. Det är snart jul, vi har julpyntat idag och jag börjar få julfeeling. Nu måste det bara komma snö! I allafall så börjar julkalendern i morgon. Jag vet att endel tycker att det är töntigt och sjukt tråkigt att titta på julkalendern men det är tradition och traditioER SKALL INTE BRYTAS!


Jag vill också göra en liten julkalender...! Jag har bara inga idéer! Ni får hjälpa mig, om det är något ni vill att jag ska göra, nån fråga jag ska svara på? det ska helst handla om julen ofc! Aja vi får se hur det blir! 

Puss     

Av Elin Borgström - 26 november 2013 00:12

Efter da skola så gick jag och några till ica. Vi bestämde oss för att köpa this much sötsaker, gå hem till mig och bara ble feta!! Haha
Jag tror seriöst att det kommer ta ett år för mig att bränna alla kalorier jag åt idag och jag gick säkert upp minst 20 kg! Tog inga bilder på allt men det var mycket!

Av Elin Borgström - 24 november 2013 16:06

Vid 11 idag så åkte jag, bell och mamma till mormor. Vi hämtade henne och sen så åkte vi till en liten julmarknad. Jag köpte ett litet ljus och så fikade vi där. Sen så åkte vi hem till mormor och åt julbord. Nu sitter jag i bilen på väg hem.

Jag uppdaterar mer sen tror jag, eller i morgon! Puss

Av Elin Borgström - 23 november 2013 19:41

 

kl 20.00 så börjar det! 7 timmar livestream med mina favoriter! Gooooooosh! hypad!


Av Elin Borgström - 22 november 2013 23:50

Efter skolan så gick jag hem direkt typ. hanna följde med för hon hade ingen nyckel hem till sig så hon väntade på hennes syster. 


Senare så åt jag bara middag med moder och syster och sen så såg vi på idol. Nu ska jag snart gå och lägga mig men jag slänger in ett litet inlägg. 


Juste, jag vet att min uppratering inte är lika bra som den var innan jag åkte till london men det är mest för att youtube tar över mitt liv! Sen så har jag ganska mycket i skolan. Har matteprov på måndag så ska förberada mig lite inför det i helgen. Sen så ska vi ha so prov så det måst jag titta lite på. vi har nån grej i engelskan men jag vet inte när det ska vara klart så det är inte så stressigt. Sen så ska jag skriva en robbinsonad med tema rädsla men jag är nästan klar. Nu är jag trött så ha en trevlig helg!


Bild från istaaa...

 

Av Elin Borgström - 20 november 2013 11:23

Nu har jag engelska lektion. Vi ska göra en "show and tell" där vi berättar om något. Vi hag ganska lång tid på oss så jag slänger in ett litet inlägg  

Av Elin Borgström - 17 november 2013 22:16

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Skapa flashcards