borgstrommaren

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Borgström - 28 december 2013 01:47

 

...

Av Elin Borgström - 28 december 2013 00:44

På juldagen så åkte ju vi till Örebro. Vi åkte till moster och var där en stund sen så åkte vi till farmor och farfar. Där sov vi till den 26. Då åkte jag till Merieberg med Bell, Josse och Sebban. Jag köpte ingenting med det var mysigt och vi åt pizza. Den 27 så gjorde jag inte så mycket, vi köpte godis och lite så för i idag (kl är över 00.00)så ska pappa och några andra på spa så jag ska hem till deras barn, asså barnen till dem som ska på spa med pappa. Complicaded. 

I allafall så kommer jag inte kunna blogga så mycket för jag har typ ingen teckining men byyyyye!

 

Av Elin Borgström - 25 december 2013 14:30

Packar nu... jag tror att jag uppdaterar mer när jag är framme i örebro. 

   


Av Elin Borgström - 25 december 2013 02:32

Idag mina vänner är det julafton, om du inte visste det så har du nog bott under en sten. Dagen har varit otroligt lyckad och den har spenderats med familjen. Jag har det igentligen jättebra, tänk på dem som sitter inne i stan nu med sina små pengaburkar som de flesta ignorerar. Stan är tom och ingen är där. Stackars dem! Aa, vi har det bra och jag säger vi för att jag antar att du har en dator eller telefon så att du kan se detta. hahah. I allafall så är detta nästan alla mina julklappar:  

Är jättenöjd med allt... "men vänta, den där bilden kan ju inte vara tagen med en mobilkamera..." Nej, jag fick en systemkamera...!!! ÄR så himla lycklig mu! Här är några andra random bilder jag tog med den. 

     

Aja nu tänkte jag gå och sova för jag ska packa imorgon och sen åka till Örebro... Puss

Av Elin Borgström - 25 december 2013 01:43

Ni vet, Lou från onde direction! han fyller år, ja idag på julafton. Jag har haft en jättebra julafton och det kommer inlägg om det senare men vi får inte glömma Lou nu! Grattis Lou!!! HAr får ni 15 vackra bilder på våran "lille" pöjk. 

                               


Av Elin Borgström - 23 december 2013 14:59

Idag är det dan före! Dan före julafton! jag är jättetaggad och det ska bli så kul. Igår så kom mormor och hon har varit här tills idag och kommer att fira jul med oss. Ni kan få en underbar bild med toppkvalité på våran julgran: 

 

Av Elin Borgström - 22 december 2013 20:05

Nu vid juletider så äter i alla fall jag mer än vad jag brukar tror jag. Det finns massa julgodis och julbord. Jag har sett många som väljer att inte äta för att inte bli tjocka… va? Det är ingen som kommer bry sig om hur mycket du äter. Och om dem gör det så är det dem som är helt dumma i huvudet inte du, för du gör bara rätt. Huvudsaken är att du mår bra. Ingen annan påverkas av att du inte äter, förutom du som blir påverkad på ett negativt sätt. Jag kan slå vad om att ingen mår bra av att inte äta. Jag vill inte komma fram till att jag vill att alla ska vara tjocka för det är inte bra att äta för mycket heller. Men om man väger lite mer än nån annan i sin omgivning så gör det ingenting. Det är skillnad på vanligt och normalt. Det är väldigt vanligt att folk inte äter för att inte gå upp i vikt, men är det normalt? Nej, inte enligt mig, hur många på stenåldern brydde sig om hur mycket de vägde? Såg man nått gott när man var hungrig så åt man upp det… (Okej nu har ju inte jag levt på typ stenåldern men min kära so lärare har inte sagt att det inte var så…)


Du kanske redan laddar för sommaren 2014 och inte vill gå upp för mycket i vikt men det gör du inte om du äter lagom mycket mat och bra mat. Jag kan äta massa godis och snacks men jag rör på mig också. Jag äter ganska mycket onyttigt men jag är inte överviktig. Jag äter mycket mer än äldre jag känner men jag bryr mig ärligt inte si mycket för mat är gott och jag tänker inte sluta äta bara för att alla andra ska det. Sen så är det ju lättare för en del att gå upp i vikt och en del går inte alls upp i vikt men that’s life och de flesta vet att det är så. En person är en person oavsett format eller hur?

 

Av Elin Borgström - 21 december 2013 22:24

Gud vad skönt! Nu är allt på sin plats förutom snön! Snöns plats ska vara på marken utanför mitt hus. Aja snart kommer i allafall högen med julklappar bildas under granen.

Nu tittar jag på die hard men den är snart slut. Pussss

[Bild]

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Skapa flashcards