borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Borgström - 27 februari 2014 23:05

Som det står i schemat så skulle jag till ikea med mormor. Vi gick runt och kollade lite. Åt en räkmacka och hade det mysigt. Jag köpte ingenting eftersom vi färdade oss med buss och kunde därför inte ta stora kartonger. Juste, vi var där för att jag ska göra om i mitt rum hos mamma. Är ganska trist här nu men snart hoppas jag på att de blir fint. 

 

Av Elin Borgström - 27 februari 2014 22:59

Som det står i schemat så var jag ju på sydpoolen i tisdags. Jag vet jag ahr inte bloggat på två dagar men det är för att jag inte har haft någon blogglust och sorgligt nog så blir jag typ deprimerad och får så dåligt självförtroende när jag inte bloggar. Problemet är att om jag inte bloggar på typ en dag så sjunket besökstatistiken så fort. NU är het lov, jag ska plugga och försöka vila. Förlåt för oerhört dålig bloggning. i allafall så var det sjukt kul på sydpoolen. (det är ett bad... get it?) Jag vet inte hur länge man fick vara där men vi var där i några timmar. VAd sk jag säga mer? Vi åt där och plaskade runt lite. Jag tog inga bilder eftersom jag inte vill rikskera att min telefon blir blöt. 

(Den dåliga kvalitén är fortfarande här så det blir ingen bild nu.)



Av Elin Borgström - 25 februari 2014 11:04

Gårdagen spenderades med Bell hemma framför en dator med film på. Vi gick ner rill ica och köpte jordgubbar nutella, chips och sheesehearts. Vi såg på två filmer och böejsde se på tre men stängde av på grund av tråkighets skäl.

Av Elin Borgström - 23 februari 2014 21:59

 

Lol

Av Elin Borgström - 23 februari 2014 20:14

Sitter nu och ser på lol. Har sett den att par gånger förrut men den är bra så varför inte s den igen...? Popcornen i min lilla bunke håller på och ta slut och datorn har 13%... 

Men jag lever... Ska fortsätta kolla nu. 

 


Av Elin Borgström - 22 februari 2014 21:00

Vad för slags musik gillar du? Massa olika men jag lyssnar mycket på one direction och just nu frozenlåtarna.

Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?) En del säger väll att det låter bra men jag kommer nog INTE lägga ut en video nu. Så modig är jag inte. 

Berätta om ett härligt minne kopplat till musik. När jag var på one directions konsert förra året.

Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det? Gitarr (kan redan grunderna på gitarr men ändå) eller piano.

Tipsa om något intressant som har med musik att göra. Ett tips är att lyssna på one direction eller något som gör dig riktigt glad! :D

Hiss & Diss – Musik. Hiss- (förutom one directon för det blev lite mycket av det bandet nu.) Frozen låtarna. Den filmen och de låtarna är såååå bra! Diss- Depplåtar. Jag har lyssnat på depplåtar mycket. Haha, Melissa Horn och Sofia Karlsson är svenska artister som jag tror gör måna lugna/sorliga låtar. Jag lyssnar inte på deras låtar. Jag lyssnar allra mest på engelska låtar. Jag har inget emot dem eller de som lyssnar på dem men om du inte vill gå in i en depperiod så stay out of  those songs.

5 låtar du rekommenderar. Let it go- Demi Lovato eller Idina Menzen. Happy- Pharrell Williams. Happily- one direction. Does he know- One direction. Strong- one diretion.

 

Av Elin Borgström - 22 februari 2014 09:31

"Sol vind och vatten, höga berg och djupa hav. Det är mina drommar vävda av." Vet att du sjöng det där i ditt huvud. 


När jag vaknade för ungefär tio minuter sen så tittade jag ut genom fönstret och såg: sol, gröna träd, ingen snö och ingen vind. Är det inte fantastiskt. Jag skrev ju ett inlägg om att våren var här för ett tag sen men snön kom ju tillbaka typ ett par dagar efter. Blev så besviken och depp då, men nu ÄR våren här. Jag ska ta på mig en klänning och gå ut och plocka blommor. Okej nä, så varmt är det inte. Det är inte sommar...

klicka HÄR eller på bilden för att komma till we heart it där jag hittade den.

Av Elin Borgström - 21 februari 2014 20:41

Tjallojsan! 

Tills på tisdag kommer Vickan att ha min kamera så bilderna framöver kommer nog inte ha topp kvalité. Hon ska fota lite till ett bildprojekt och hon har ingen kamera så hon fick låna min, men kvalitén kommer tillbaka efter tisdag. Hoppas det går bra ändå. puss

(arkivbild)

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Skapa flashcards