borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Borgström - 30 mars 2014 20:29

Jag, Bell och pappa åkte till skäris idag, skulle kolla på väska men hittade inget så fick med mig hem dethär:
   

Båda är från H&M och jag är supernöjd med båda sakerna. Träningsbyxorna blev testade nyss, jag tog en sprintur. Superskönt. När jag kom hem duschade jag och hade ansiktsmask, fick det av Amilia igår. Mitt ansikte är nu superlen. 

 

Nu har jag ganska tråkigt och ska nog göra några tidsinställda inlägg till i veckan. 

Vi hörs, love yah. puss

ps. Bilderna har dålig kvalité, jag vet, det är för att jag fortfarande inte kan ladda över bilder från kameran. Så J*****ävla irriterande. 

Av Elin Borgström - 30 mars 2014 10:26

För några dagar sedan fick jag reda på att vi igår skulle till stan och äta min födelsedagsmiddag med familjen. Mamma skulle komma vid två och vi skulle åka till stan. Problemet var att vi tog det väldigt lugnt och bara satt hemma och pratade. "ska vi inte åka snart?" Det knackade på dörren och jag gick ner och öppnade, där stod... Mina vänner. 8 stycken, jevescha! Med paket i händerna. WTFOMFG tänkte jag. Tjejorna sa att min min var priceless för jag hade ingen aning om att de skulle komma. I allafall så hoppade vi in i bilarna och åkte in till stan, jag var hajpad och visst inte alls var vi skulle. När vi var i stan hoppade vi ut ur bilarna och gick till.... laserdom. Vi skulle köra laserdom. Det var så DJUKT KUL. Vi körde 2*15 minuter och det var så himla kul!Efter det så gick vi till ett pizza ställe och åt pizza vilket också var jättekul! Efter det så skulle vickan hem så vi körde "1,2,3 röda lyktan stopp" till henns familj kom. 

Det hände en liten grej som förstörde allt ett tag vilket gjorde mig ledsen, men det blev bra sen och alla (utom Vickan) följe med hem och jag öppnade prisenterna. NI kommer få bild på vad jag fick men det är fortfrande problem med min dator så jag inte kan ladda upp bilder. Jag blev i allafal suuuuper tacksam över allt och NI ÄR UNDERBARA JEVESCHA, NI VET VILKA NI ÄR! 


Älskar er puss.

 

Av Elin Borgström - 28 mars 2014 22:06

 

Av Elin Borgström - 28 mars 2014 19:24

Japp, Jag skulle ladda över bilder från kameran på vad jag fick i födelsedagspresent men jag råkade göra en sak (väldigt komplicerat att förklara) som gjorde så allt bara, bara åååh. Kan i allafall inte ladda upp bilder nu så får se hur det blir. Kanske kan ringa någon. Så om det kommer bilder med dålig kvalité. Skyll på datorn! kanske lite på mig...

 

Av Elin Borgström - 28 mars 2014 19:21

Jag, Hanna och Johanna hade en lite fotoshoot för ett par dagar sen vilket var jättekul. Jag redigerade några bilder så här får ni dom!

         

Av Elin Borgström - 27 mars 2014 23:07

Idag så yfyller jag år. Blir 15. Dagen har varit grym. Morgonen började med tårta och presenter. Blev sjukt tacksam för allt! Allt var jättefint TAckSkolan var ändå helt chill och efter följde några vänner med hem och vi gjorde tårta så det var jätte mysigt.

TYp bildbomb nu! Ni får bild på var jag fick i present i ett annant inlägg.

Puss

                             

Av Elin Borgström - 27 mars 2014 20:30

 

Av Elin Borgström - 26 mars 2014 20:30

Jag har nu hittat ett träningchema på we heart it. HÄR kan ni hitta det.Om ni vill köra på samma så komentera gärna så jag vet. Så kan vi se om vi håller det hela tiden!
 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards