borgstrommaren

Alla inlägg under april 2014

Av Elin Borgström - 29 april 2014 09:38

So this is vad jag köpte. Ett halvår senare typ. Om ni vill veta var jag köpte det och vad det kosta så är det bara att kommentera. :)

                 

 

Av Elin Borgström - 26 april 2014 22:55

Hola amigos y icke amigos. JO, vi alla är ju vänner. Whaaat?


Jag köpte en del grejer i skärholmen idag men ni får bilder på dem imorgon för jag orkar inte foto och så nu. 


Imorgon ska jag på dans audition till Lasse Kühler. Är så himla nervös. Jag kanske kommer försent gör fel hela tiden och råkar ramla på nån. Bra första intryck. Kommer säkert inte komma in men man vet ju aldrig. JAg tror schansen är liten jämfört med de som redan går där men man kan ju alltid försöka. 


Önska mig lycka till. Det kan jag behöva!!! 

     

 


Av Elin Borgström - 26 april 2014 10:15

Today is gonna be a good day!

Inleder med ett fint citat. Idag i allafall så ska jag till skärholmen med Sanne, Hanna och Johanna. Bussen härifrån går 11:52 så det är ett tag kvar. Men jag tror att dagen blir amaziiing. 

Hoppas ni har en lika bra dag som jag förhoppninsvis kommer få. Puss y kram.

 

Av Elin Borgström - 25 april 2014 22:34

Igår så bloggade jag inte men, JAG HAR EN ANLEDNING. Hanna fyllde år igår så det var kuuul. Grattis Hanna! Älskar dig. Vi satte massa ballonger på hennes skåp på morgonen men det ver några jävlar som tog bort dem under dan så jag blev lite pissed men aja. Det var, med fint språk "mindre god lunch" så jag och några gick till ica och handlade risifrutti och lite grejor och satte oss ute på en bänk och åt. Supermysigt. Dagen rullade på som vanligt och sen när jag kom hem så somnade jag typ direkt. Sen ringde Johanna mig och sa att vi skulle ta en buss till tumba, äta där och sen gå och kolla på Hanna och Cissi som skulle uppträda med deras sång. Jag drog på mig mina danskläder för jag han inte hem efter deras sång. Jag och johanna åt på subway och gick sen och kollade på Hanna och Cissi. De var så sjukt duktiga och jag är så stolt över dem. (Nej jag är inte deras mamma, även fast det låter som det.) HEHE. När jag kom hem så duschade jag och sen gick jag och la mig typ så jag hade fullt upp. 

Puss.

(Fina mobilbilder, jag vet)

   


Av Elin Borgström - 23 april 2014 21:58

Den här datorn är då inte min, den är skolans men jag använder den till allt och använder den som min. Jag kommer få ha den till jag slutar nian och det är en MacBook Air. Efter det får vi se vad som händer.

     

Av Elin Borgström - 22 april 2014 19:58

halloj! 

Idag in tha school så fick jag en jättesöt nutellaburk av Vickan. Hon hade varit i Cypern under påsklovet och köpt dentill mig. Hur gullit? Sen när jag kom hem såg jag att det fanns en stor burk också så nu sitter jag i soffan, ser på youtubevideos och äter nutella. Love life.

   


Av Elin Borgström - 22 april 2014 19:48

Jag han inte ta någon bild på min ocutfit innan skolan men jag hade på mig mörkblåa jeans från bikbok, ett svartr linne från h&m tror jag, och en rosett i håret. Efter skolan gick jag Hanna och SAnne hem till mig och jag bytte om till träningskläder och efter det gick vi hem till Sanne. Vi tränade, gjorde magövningar och lite annat och sprang sen. beach 2014 here i come typ. Näe men när vi var klara med träningen var Hanna och jag tvunggna att gå för att Hanna skulle med en buss emn hon han inte med den så jag satt och väntade med henn vid busshållsplatasen. 


nu har jag kommit hem och ätit. Ni kan juj ändå få en bild på min outfit nu. 

 

Av Elin Borgström - 21 april 2014 20:45

                       

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards