borgstrommaren

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Borgström - 30 juni 2014 16:15

Nu kan din blogg bli veckans blogg! Det innerbär att jag länkar till din blogg från den här bloggen. 

Det enda du behöver göra är att:

*Gilla inlägget

*kommentera att du är med

Kanske blir det just din jag väljer! Ge det en chans. :D


Ni får ha det så bra så hörs vi snart!

Kraaaam

 

Av Elin Borgström - 28 juni 2014 13:45

DEn här sommaren har jag bestämt mig för att göra en som en dagbok. När det händer nått kul så är det bara att skriva ner och mitt mål är att fylla boken med massa minnen. Jag köpte booken för 49 kr på en bokhandel så det var inte för dyrt. Gör en du med så kan du med ett leende läsa om och om igen om din sommar. :D

 

Av Elin Borgström - 27 juni 2014 19:30

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!! Jag fick E i matte. Höll på att få F. Jag kan inte hjälpa att jag är lite seg i huvudet och inte en talangfull människa. Studie- och- yrkesväglerdaren ville prata med mig några dagar inan skolan slutade. Hon ville att jag skulle jobba två timmar matte i veckan under hela sommarlovet. TVÅ TIMMAR!? Vet ni hur mycket det är på ett sommarlov. Jag pratade med mina kära föräldrar och efter en lång diskution kom vi fram rill att jag ska jobba 45 minuter om dagen. (inga helger) Jag har ingen jävla aning om hur vi kom fram till det för det är mer än två timmar i veckan. Det känns så onödigt för det känns så omöjligt att höja mig. Aja jag kommer va proffs när jag kommer tillbaka i höst. ELLER INTE. Jag pluggar på lektionerna (oftast) men det liksom försvinner efter nån timme. Kommer inte ihåg. Det liksom fastnar inte!! Är de en sjukdom? Är det normalt? Har du samma problem? Ni får mer än gärna kommentera hur ni ligger till i matten för vill bara höra att jag inte är ensam och att plugga under sommaren. 

 

Av Elin Borgström - 27 juni 2014 15:48

 

Det var inte jag som kom på dem. Jag "tog" dem från nån som gjorde en utmaning. Så du kan nog ta frågorna fast de är inte mina. Jag länkade till sidan när jag började med utmaningen i början av det här året men kan länka igen. Klicka HÄR. Va med du också! :D


 

Av Elin Borgström - 26 juni 2014 13:42

Hejsan kära läsare. Idag åker jag till öland så jag ska mest packa hela dagen för jag har inte ens börjat. Vi åker vid 5-6 ikväll. Jag kommer hem om två veckor då jag ska sommarjobba igen.

Ärligt talat vet jag inte om det kommer bli bra uppdatering över huvudtaget men ska försöka uppdatera lite då och då när det händer nått kul. Har gjort två tidsinställda inlägg så ni i allafall får någonting så bloggen inte ligger död. Det var det enda jag ville säga, vi hörs senare. 


Puss och kraaam. 

 

Av Elin Borgström - 25 juni 2014 22:23

Idag fyller Bell år. Dagen började med att hon öppnade lite presenter och vi åt tårta. Sen åkte vi inte till hagaparken och åkte segway. Det var jättekul men jag ramlade en gång. Efter det var det inte alls svårt. Fattade inte riktigt från början. hehe. Sen åt vi och efter det åkte vi till heron och så på "The other woman" DEn var rolig. Dagen har i allfall varit lyckad. 

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards