borgstrommaren

Alla inlägg under juli 2014

Av Elin Borgström - 6 juli 2014 20:51

 

Veckans bligg blir två tjejer på 18 år. De gillade inlägget och kommenterade. HÄR är deras blogg. grattis! typ. Gå in på den och du kommer inte ångra dig!


Ha en härlig kväll! kram


Av Elin Borgström - 1 juli 2014 21:23

Ja, nu har jag varit på öland i några dagar. Har inte gjort alls mycket. Vädrat har varit skit hittils. Idag åkte ve gokart. Jag har varit ute och skprungit ett par gånger och börjat kolla på teen wolf. Jag måste bara säga att jag vill ha Stiles, som vän som pojkvän som bror. Vad som helst! Han är så söt och snäll mot alla (typ). Jag har också blivit bästa vän men en fluga. När jag satt och kollade på teen wolf kom den och bara sssssssss på min arm och jag viftade bort den. Så ssssssss överallt så jag bara: Fine flyg runt här då. Och då satte den sig på min näsa. Mysigt. 

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards