borgstrommaren

Alla inlägg under november 2014

Av Elin Borgström - 25 november 2014 19:47

Hola folket!

Vill bara klaga lite. I skolan är det sååå himla mycket just nu. Jag har en NO redovisning på torsdag/fredag, hade svenska prov igår, en bild redovisning igår, ska ha no prov nästa vecka i samhällskunskap och spanska prov på fredag. Måste också skriva typ en uppsats i hemkunskap. Jag orkar inte. Kan man förtidspansionera sig i min ålder? Snart är det gymnasieval och min stressnivå är typ i himlen nu. Men... problemet är att jag vet att jag har så mycket att göra men gör det aldrig. Som nu, istället för det här inlägget skulle jag kunna plugga med något.^


Aja, hur har eran dag varit? skriv i kommentarerna om ni har några pluggtips som VERKLIGEN funkar är ni snälla :* 

Ha en trevlig kväll så hörs vi snart, puss.


(och juste, kommer ni ihåg att jag gjorde ett inlägg då jag svarade på 7 frågor varje vecka. Jag ligger så sjukt långt efter och orkar inte göra alla typ nu så jag slutar med det. If ok for you.)

(random bild)

 

Av Elin Borgström - 21 november 2014 16:19

 

Av Elin Borgström - 16 november 2014 17:18

Hello beautiful people of the internet. 


Nu är det fan snart jul! Herregud vänner. Tiden går så jävla fort. Aja idag har jag faktiskt julpyntat hos pappa. Det kanske var lite tidigt men Bell och pappa ska till Cap verde på tisdag så de kommer hem runt december så det var bra. 

jag ääälskar julen. Det är så mysigt, det är mörkt, man får ha mysiga hoddies, man får/ger julklappar, det snöar, man tänder ljus. Listan är långg. Massa god mat. Men juste på tal om mat så försöker jag vara nyttig. Jag "får" ju äta godis/chips lite då och då men inte för ofta. En gång i veckan. Jag försöker äta mer grönsaker osv och än så länge så funkar det faktist väldigt bra. Snart kommer det nog upp DIY på nyttigt snacks eller frukost eller nått. Vi får se men tills dess får ni ha det bra!   

Av Elin Borgström - 16 november 2014 17:16

dags för lite förändring kände jag. Den förra var så sommrig så nu är den inte lika årstid baserad men närmare jul så kommer det nog en juldesign:

 


Av Elin Borgström - 16 november 2014 16:42

Rörlåt! Förlåt, förlåt, förlåt.


Jahop. Vart ska jag ens börja. 6 juli var senast jag bloggade så det var helt klart ett tag sen. Jag kan berätta lite snabbt vad jag gjort efter det. jag var ju på öland i en vecka sen kom Felicia ner dit och vi var där en vecka och hade verkligen jätteroligt. Sen åkte jag hem till Stockholm och jobbade i en vecka. Sen åkte jag tillbaka ner till Öland med Sanne och det var en underbar vecka med många känslor och många händelser. Vi åt 5kg godis... 

 

Och såhär bra är vi på att ta fina bilder på starnden:

 


Sen efter det åkte jag hem och var hemma i en vecka tror jag sen åkte jag, Bell, mamma och mormor till London vilket var grymt kul

     


Efter det var jag väldigt mycket med Sanne sen började skolan tror jag. Jag började nian. Efter några dagar in på termin åkte vi och kampade och det var typ det jobbigaste jag gjort i livet men det var kul. Vad har hänt mer? Det hr inte hänt så mycket jag har börjat på kuhlers danskskola. Går kvar på kulturskolan också så 3 gånger i veckan är det nu. jag ska få linser för jag har dålig syn. Det är något väldigt negativt fan va jobbigt. 


jag har säkert gjort massa saker men kommer inte på nått nu. 


(Om jag hade tid skulle jag ladda upp massa bilder men det kanske inte är så roligt för er att kolla på.)


Jag tänkte att att denna blog inte bara skulle handla om mitt liv längre. Jag vill börja om och göra det lite mer till en DIY, mitt liv, life hacks, tips osv blogg. Det kommer alltså komma upp massa roliga saker här på bloggen. Hoppas ni gillar idén. 


Ni får ha det så bra så hörs vi väldigt snart igen. Jag loooovar. 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards