borgstrommaren

Alla inlägg under april 2015

Av Elin Borgström - 29 april 2015 18:10

Holaaa


Köpte nya byxor för ett par dagar sen och är kär! Dom är sjukt sköna och jätteluftiga. Perfekt när det börjar bli lite varmt ute också.   Så dom har jag typ bott i dom senaste dagarna men det är bara najs. Dessutom kostade dom bara lite över 100 kr på h&m 

 


Jag och Sanne spelade in en ny video igår ocskå. Jag kan säga att jag på riktigt höll på att dö och att jag och Sanne nästan drack en hel yoghurt var. resten får du lista ut själva. hah Juste vi tänkte köra på en sanning eller konka i videon efter det så ni får gärna lämna en kommentar på sanningar och konsekvenser. Vi skulle bli superglada!


Ha en bra kväll nu peepz. 


Av Elin Borgström - 28 april 2015 19:28

Holaaa! I den nya videon kör vi the ice bath challenge. Jag höll på att dö det var så jävla kallt   Vi körde samtidigt pest eller kolera! haha men det var kul ändå: Det kommer nog en ny video om bara några dagar.   

Stay tuned friends.

Av Elin Borgström - 26 april 2015 21:50

Asså det här med att blogga minst 1 gång om dagen funkade ju inte riktigt   Har på riktigt ingenting att skriva!


I fredags fyllade Hanna år! Grattis världens finaste Hannis 


Va på Lidingö igen   Men det är kul där.. människorna är top notch typ hahah.


Hmm aa, asså jo, vad har hänt mer?  Var på dans idag. Det var auditiongrej typ. Sökte in till intensivutbildningen. 


Har haft några nationella prov också. Alla har väl gått helt okå typ. 


Äre bara jag som ligger efter i typ allt i skolan men orkar verkligen inte plugga? Asså näe, jag är så trött på skolan! Har massa saker att göra, jag vet inte om det är nått fel på mig men jag kan lixom inte plugga.. de går inte. 


Ska försöka blogga i allafall en gång i veckan nu   LoL lycka till Elin 

 


Av Elin Borgström - 14 april 2015 21:52

Två nya videos ligger nu uppe på yt. La upp Whisper challenge förra veckan och Chubby bunny igår. Så checka dom om ni känner för deeet. Ni kommer också till kanalen om ni klickar hääääär! Hare gott så hörs vi imorgon! puuuss

Av Elin Borgström - 12 april 2015 17:18

Okaj okaj guys.. Jag vet, I'm so sry. I have no excuses..

Jag har inte bloggat på två veckor.. 

Hääääj! För två veckor sen skrev jag det senaste inlägget, där skrev jag att jag fyllde år den fredag och obviously så gjorde jag det. Den dagen dansade vi (bugg, vals och så) i en skola i närheten och efter det hade vi slöjd sen slutade vi för dagen så det va fett najs. Efter skolan följde några med hem och vi bakade tårta! hahah Fick fina födelsedagsprsenter också men dom kommer tyvärr inte upp på bloggen, so sry men det är ren lathet från mig till er. 


På lördagen åkte jag, Sanne och Hanna till Lidingö och träffade roliga människor, vi åt på BK och bara chillade och sen på söndagen hade jag dans. 


Veckan efter det hände typ ingenting speciellt som jag kommer ihåg. 


Nu är det söndag och påsklovet är snart slut. jag har varit i skärholmen och shoppat lite. Varit hos optikern, tagit första springrundan ute i år, tagit fam utemöblerna, sovit med Sanne och Hanna, pluggat lite osv. 


Vad jag har shoppat:

 


message to myself: NU ELIN FÅR DU FAN TA TAG I BLOGGEN OCH HÅLLA DEN VID LIV! 

Puss och kram amigos

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards