borgstrommaren

Direktlänk till inlägg 3 maj 2015

valborg

Av Elin Borgström - 3 maj 2015 11:14

Holaaaa!

Valborg spenderades men Sanne och Johanna, igentligen så gjorde vi inte så mycket. Vi kollade inte ens på nån brasa... Men det var mysikgt ändå. Det blev inte riktigt som vi plnerade men men. 


På fredagen var jag med massa kompisar och dom spv också hos mig. Vi hade jätterolig! Igår åkte dom hem och jag åkte till mamma. Idag är det dans som står på schemat. Måsta åka hemmifrån om 5 min och den slutar kvart över 3. 

Ska försöka pluga lite på tåget för har inte lämmnat in två uppsatser och en av dom skulle vara inne innan påsklovet.. LIgger inte alls efter i skolan, nejdå! hehe.


Men ha en bra dag nu peepz så hörs vi snart. 

 

 
 
Elin

Elin

3 maj 2015 18:39

Skönt att inte göra något speciellt på Valborg :) lät som en härlig fredag också!

Fina bilder på er :) Kram

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

Elin Borgström

5 maj 2015 16:13

Ja det var najs :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Borgström - 19 juni 2015 19:18


Mm, jag bestämde mej för att då och då slänga upp ett inlägg från telefonen. Så bliggen inte står helt tom! Dock skrev jag det förra året också och då stog bloggen helt tom under HELA sommaren typ hehe. Men aa, förvänta er inget för ni vet ju hur dål...

Av Elin Borgström - 17 juni 2015 15:15


Ja asså jag har ju ingen dator som jag skrev i förra inlägget. Kommer dock få en efter sommmarlovet i gymnasiet jag börjar på. Men tills dess då. Nu lånar jag pappas dator men kommer inte kunna göra det mer typ. Vet då inte om jag ska lägga ner blogg...

Av Elin Borgström - 16 juni 2015 15:10

Im so sorry guys. Jg vet jag gjorde inget schema och jag har inte bloggat på över två veckor men nu har jag faktiskt en bra förklaring! Två dagar efter att jag skrev det senaste inlägget så åkve jag på klassresa i tre dagar. Vi hade sjukt kul där och...

Av Elin Borgström - 30 maj 2015 16:36


Okej som jag skrev i senaste inlägget så hade alla mina skolarbeten försvunnit. I torsdags så blev jag klar med dom på nytt och lämnade in dom. Och ja, jag har haft tid att skriva nått litet inlägg då och då, det tar inte lång tid men har hlet enkelt...

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Skapa flashcards