borgstrommaren

Alla inlägg under juni 2015

Av Elin Borgström - 19 juni 2015 19:18

Mm, jag bestämde mej för att då och då slänga upp ett inlägg från telefonen. Så bliggen inte står helt tom! Dock skrev jag det förra året också och då stog bloggen helt tom under HELA sommaren typ hehe. Men aa, förvänta er inget för ni vet ju hur dålig jag är på att göra som jag skriver? och bara så ni vet så kommer de va sämre kvalité på inläggen säkert och många stavfel pga att jag skriver från telefonen. Men vi får seeee! Kraaam

Av Elin Borgström - 17 juni 2015 15:15

Ja asså jag har ju ingen dator som jag skrev i förra inlägget. Kommer dock få en efter sommmarlovet i gymnasiet jag börjar på. Men tills dess då. Nu lånar jag pappas dator men kommer inte kunna göra det mer typ. Vet då inte om jag ska lägga ner bloggen helt, ta en paus tills jag får en egen dator eller uppdatera från telefonen. Endra grejen om jag uppdaterar från telefonen är att det nog mest kommer bli korta inlägg och ibland. Och kanske många bilder. Vet inte riktigt hur jag ska göra. Men ni får gärna förlja mig få instagram: ellanellan99 där jag uppdaterar några ggr i veckan i iaf. 

Funderar också på att byta bloggportal.. ååh jag vet inte mke nu hahah men aa det lär väl visa sig hur jag gör. 


ha det bra tills nästa gång iaf. :)

 

Av Elin Borgström - 16 juni 2015 15:10

Im so sorry guys. Jg vet jag gjorde inget schema och jag har inte bloggat på över två veckor men nu har jag faktiskt en bra förklaring! Två dagar efter att jag skrev det senaste inlägget så åkve jag på klassresa i tre dagar. Vi hade sjukt kul där och jag och Sanne filmade en vlogg som förmodligen kommer upp snart men here's the problem. Dagen efter vi kom hem vilket var fredagen den 4 var jag tvungen att lämna in min dator. Jag har hela tiden då jaghaft en blogg haft min skoldator att skriva på. MEn nu när jag gått ut nian var jag tvungen att lämna tillbaka den så jag har inte kunnat blogga. Det är också jag som klipper ihop ellixxvideosarna på den datorn men har ju ej kunnat gjort det eftersom jag inte har någon dator. Vi fick låna amilias dtor att göra det på men vi kan inte träffas så ofta och aa då blev det som det blev. (Lånar pappas dator nu, men kommer inte kunna låna den heller så ofta.)


På onsdagen var det bal-   

Det var verkligen jättekul! Dagen efter var det skolavslutning vilket va fett sad. (men också så jääävla najs med sommarlov.) Att säga hejdå till alla i klassen men efter skolavslutningen på kvällen gillade typ hela klassen och hade det mysigt. Sen som jag och några andra hos Vickan. Dagen efter var jag med Linni och Johanna och senare på kvällen gick vi ner till fotbollsplanenoch träffade massa annat folk. I söndags var jag i skäris med Vickan och Johanna där vi köpte presenter till Sanne som fyllde år igår. Vi kom med frukost på sängen till henne och sen åkte vi och badade och bara hade det mysigt.   

och Idag är det då tisdag.Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vi får se vad dagen kommer med elr nått.


Tidigare månad - Senare månad

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards