borgstrommaren

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Borgström - 16 juni 2013 18:34

HAHA! JAg är inte den bästa på att hålla bloggen igång nu men jag ska försöka, jag har tyvärr inga bilder från skolavslutningen för det regnade så jag ville inte blöta ner min telfon men det var mysigt i allafall men det nu så känns det lite tomt utan  några läxor. Hehe, jag har typ inte gjoort någonting hittills på somarlovet, var med mamma på soptippen idag och kasta lite saker sen så åkte vi och köpte blommor och nu så ska jag baka rabarberpaj tror jag, men jag är ganska lat. 

Juste, på skolavslutningsdagen så åkte jag och familjen och tittade på after earth, den var fktiskt väldigt bra. 


Jag har fått ett par hörlurar också! Skitsnygga enliggt mig! HEHE

 

Av Elin Borgström - 12 juni 2013 15:25

Igår så var våran klass vid brösjön. Det var andra klasser där också men inte så mycket roligt hände. Vi gick runt elljusspåret och badade lite, kickade lite fotboll, spelade volleyboll och sen så gick vi hem. Idag så har niorna spelat fotboll mot lärarna, och brännboll men det var inte så kul och titta på. Annars har jag bara städat mitt skåp i skolan.   

Av Elin Borgström - 10 juni 2013 23:13

Titanic laggade upp igår så jag tittade klart på den nyss. Slutet är så hemskt! Men aja. that's life. Jag har också slutat på fotbollen som jag aldrig började på, för at... det var inte lika kul som jag trodde att det skulle vara.


Idag i skolan så hade vi tävlingar mellan mentosrgrupperna och det var faktiskt ganska kul, efter skolan så hängde Vickan med mig hem. Vi flummade och lite så.När hon hade gått så åt jag och sen tränade jag lite.  Det har inte hänt så mycket mer idag. 

Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig i ordning för sängen.


Sov gott och puss puss! 

Av Elin Borgström - 9 juni 2013 15:13

Ska titta på titanic nu i min ensamhet. HEHE. Har sett den en gång förut men fick bra lust att titta på den nu.   

Av Elin Borgström - 7 juni 2013 19:03

Igår så åkte jag bell och mamma in till stan och kollade på ridning och typ hatt tävling oxh sen så åkte vi till södertälje och åt glass så det var lite mys. Idag så har min kusin tagit studenten så jag har varit i örebro på hans studentfirande och nu så sitter jag i bilen på väg hem.

Av Elin Borgström - 6 juni 2013 10:29

Jag har då alltså inte bloggat på ca två veckor och igentligen så har jag ingen bra förklaring om varför men jag har inte haft någon lust och jag har haft ett ganska tråkigt liv, hehe. Men nu är jag back om track... Tror jag. I tisdags så hade bi skoldag till sju för det var en utställning som vi skulle hjälpa till med. Men vi behövde inte göra så mycket. Så igår var vi lediga för vi fick vara i skolan så sent så från tisdagen till onsdagen så sov Sanne här. På onsdagen så åkte vi rill skärholmen och shoppade lite, det kommer upp bilder på va jag köpte sen. Idag så är det Sveriges nationaldag. Jag bell och mamma kanske ska in till stan idag men jag vet inte. Vädrert är (och har varit den senaste tiden) helt underbart. Jag har också tagit mitt första dopp.

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards