borgstrommaren

Alla inlägg under januari 2014

Av Elin Borgström - 31 januari 2014 22:55

Såg nyss på frozen och den var så himla bra!! rekomenderar STORT!

 

Glöm inte att lämna en kommentar till frågestunden! Klicka HÄR för att fråga något.


Trevlig helg!!







Av Elin Borgström - 30 januari 2014 21:07

Idag in school var en tjej helt galen. haha, förlåt lilla tjejen men du var konstiog. haha, nä men i allfall så typ sparkade hon en papperskorg på mitt ben och jag vet det låter inte som det borde göra ont men fuuuuu*k! What a pain at the moment asså. Aja jag tog mig hem när skolan var slut i allafall och såg att benet var ganska svullet och det gör ont när jag går men jag ska nu i allafall försöka ta mig iväg till dansen. Puss

 


Av Elin Borgström - 30 januari 2014 15:30

Tänkte ha en liten frågestund för det var en som ville det. Ställ frågor, allt ni alltid undrat över! Jag svarar på alla frågor om ca en vecka i ett inlägg eller video.

 

Av Elin Borgström - 29 januari 2014 15:17

Började dagen med matte. Blev lite smått deperimerad men det gick över när jag blev glatt överraskad då jag fick veta att jag klarade alla stegen vi håller på med i idrotten. Sen så hade jag engelskaförhör. Det gick helt okej... Jag åt lite ris och currysås och råkade spilla ut en hel hink med vatten i matsalen.... piiinsaamt Eller asså jag puttade till hinken men den ramlade inte för ens jag hade satt mig på min stol. Aja när jag hade ätit så spelade jag kort med Elina och Johanna och sen så hade jag utväcklingssamtal som gick toppen. Hur har eran dag sett ut?

 

Av Elin Borgström - 28 januari 2014 16:46

När jag skulle gå till skolan i morse så kom jag på att jag skulle byta pluppar på mina hörlurar och blev sen väldigt stressad för skolan började om åtta minuter och jag hade inte ens lämnat huset... Aja jag tog på mig skorna och sprang till skolan och när jag kom fram och skulle ta ut min dator ur väskan så va väskjälveln inte där. Jag hade glömt den hemma. Jag kände inte ens på väg till skolan att den inte hängde där på axeln? Vem glömmer sin väska?! Aja, jag klarade mig utan den och fick jobba med friendsen..

 

Av Elin Borgström - 27 januari 2014 18:33

Sanne och jag var lite spontana idag och bestämde sig för att baka. Här är bilder på nutella kakor vi gjorde. Vi gjorde chokladbollar också men bilder på dem skulle inte så gott ut. haha. kakorna tycker i allafall jag blev goda haha!

   

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards