borgstrommaren

Alla inlägg under november 2013

Av Elin Borgström - 17 november 2013 00:05

Så efter skolan i fredags så åkte jag hem, jag städa lite och så och sen gick jag ner till ica, mötte Sanne och Elina, Sen kom Vickan och Johanna. Vi köpte lite godis, gick hem till mig och gjorde pannkakor. Det tog två timmar och de flesta mlev misslyckade men aja HAha. Sen så spelade vi spel och gick ut. Sen när vi kom hem så spelade vi kort och pratade typ. Jag tror att vi somnade runt halv fem fem på natten och vaknade vid tolv på dan. Elina, Johanna och Vickan åkte hem vid ett men Sanne stannade ett tag till. Vi kollade på film och dagen gick bara väldigt fort. 

LIte bilder:

           

Av Elin Borgström - 14 november 2013 19:15

Vi hade idrottsdag i skolan idag så vi spenderade hela dagen med 5:orna. Vi hade styrketräning     , "tipsprommenad"   . Vi hade massage   och så kollade vi på film   , det var en helt okay skoldag. Efter skolan så tag jag bussen till tumba och hade dans! Det var kul men jag skulle ljuga om jag säger att jag är supernöjd med min grupp. no offense om någon i min grupp ser detaa. HÖHÖ. NU är jag i allafall hemma och ska plugga. jag har omprov på spanska i morgon, det gick inte så bra förra gången. 

Men puss puss! 

   


Av Elin Borgström - 12 november 2013 18:14

jeans- bik bok 499:-

           

tröja- cubus 199:-

 

Är supernöjd med båda köpen, jeansen var kanske inte riktigt min färg men men... de var fina!

 

Av Elin Borgström - 11 november 2013 20:35

Av Elin Borgström - 10 november 2013 21:25

Idag så var jag och Bell i Skärholmen och shoppade lite. (Ni får bilder i morgon om ni vill se vad jag köpte.) Jag och bell tog en shake från naked juice bar och den var supergod!

Det är farsdag i dag så jag, Bell och pappa åkte till heron vid halvsex och åt på pizzahut sen. Jag har haft en supermysig dag! 

Hur har eran dag varit?    

Av Elin Borgström - 8 november 2013 21:42

Efter skolan så föjde Vickan och Johanna med mig hem. Vi snackade lite men sen så följde vi Johanna till ica och så gick jag och Vickan hem igen. Vi pratade mer hah men sen vid halv sju så åkte vickan och jag hjälpte till att göra mat. Sen så åt vi tacos och sen kollade vi på idol. Jag vill att Kevin, Erik  eller Elin ska vinna tror jag men alla är jättebra.   

 

Av Elin Borgström - 8 november 2013 10:32

Nu sitter jag på spanskan. Vi ska översätta en text och med min smarta hjärna så har jag räknat ut att jag ligger bra till.  

Av Elin Borgström - 6 november 2013 18:37

Som ni vet så har jag typ inget liv men öfr att det ändå ska hända något här på bloggen så kan jag tipsa om lite serier till er som är som jag och inte heller har ett liv.   


Awkwaaaard! Det nya awkward avsnittet har kommit ut! Serien handlar om en tjej som man får föja genom livet. Handlar om vänskap killar och familj. Den är väldigt bra och jag rekomenderar den Stort! 



Pretty little liars! Jag vet inte om ni kommer ihåg eller ens hade hittat min blogg när jag var helt beroende av den serien, det var förra julen. (jag är dock det fortfarande) Nästa avsnitt kommer ut den sjunde januari. Den är jätte bra och handlar om fyra tjejer som hade en vän men hon dog en natt. It´s sad I know. Den är väldigt spännande och superbraaa!

 


Sen så har vi suburgatory. Den serien började jag titta på för inte så länge sen så jag har inte tittat klart på alla avsnitt som är ute men den är hittills jättebra! Det handlar om en tjej som flyttar till en ny stad med sin pappa och måste skaffa nya vänner. Den är grym. 

 



Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards