borgstrommaren

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

tidsfördriv

Av Elin Borgström - 12 januari 2014 16:41

Längd och skostorlek?- 168 & 38 typ
Vart bor du? Utanför Stockholm
Bor tillsammans med? Mamma och storasyster och storasyster och pappa, byter vartredje vecka. 
Bor du i villa eller lägenhet? Kedjehus
Vilket år tar du studenten? 2018
Något jobb? - Nej.
När gick du upp i morse? -
 12 över två...
När ska du sova? -
 vet inte, hähä
Duschat idag?
 Nejp
Kramat någon idag?-
 Jupp
Pussat någon idag? - Nej
Dagens klädsel? –
Mjukisar och en tröja
Dagens smink? - nada
Vem kramade du senast? - 
Mamma tror jag  
Har du pojk-/flickvän? -
 Nej 

(favoriter)
Låt? - Strong (one direction) 
Mat? - riiis
Dryck? - Vatten
Färg? -
 Ingen aning
Stad? -
 London 
Land? - England, usa 
Ämne i skolan? Idrott tror jag. 

senaste:
Personen du tänkte på? - Zayn Malik 
Gången du spydde? – Kommer inte ihåg, och det är jag glad över... ush
Gången du grät? -
 På en Engelska lektion för ett tag sen av skratt hahah. 

Pizzan du åt? - banan och curry men jag kommer inte ihåg när...
Gången du var i Göteborg? - 
läääänge sen... kommer inte ihåg.
Gången du var i Stockholm? - KOmmer inte ihåg men det var inte så jättelänge sen.
Gången du var full? - Har aldrig varit det...
Gången du var hög? Aldrig

antingen eller:
Svart eller vitt? - vet inte
Hund eller katt? - Vet inte...
Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma tror jag...
Tvspel eller datorspel? – dataspel
Singel eller upptagen? singel.. ;)
Big Brother eller Paradise hotel? - Gillar inget men Paradise hotel
Blont eller brunt hår? - Jag har blont men jag vet inte om jag tycker det är finast..
Mörk eller ljus ögonfärg? – vet inte...
Choklad eller lakrits? – choklaaad
Göteborg eller Stockholm? – Bor närmare Stockholm men vet inte om jag gillar det mest!
Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
Coca cola eller fanta? - Fanta
Pizza eller kebab? - kebab... eller vänta, jag vet inte.
Randigt eller prickigt? - Beror på vad det är... 
Älska eller älskas? - båda
Leva eller dö? - Men gud haha, leva?

antal:
Personer du älskar? - runt 15-20 kanske...
Personer du hatar? - ingen
Gånger du druckit alkohol? - Proud to say inga!
Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? No one 
Glassar du ätit på en dag? - fyra tror jag... är det mycket? 
Festivaler du varit på/ska på detta året?
 Ingen typ
Personer du saknar just nu? –
åtta
Gånger ditt hjärta brustit? - Inte lixom brustid men det har ju fått några små sprickor...
vem:
Vill du kyssa nu? - De ni hahahhaha. (Irl no one) 
Sjöng du senast för? - alla som lyssnade när jag hade tråkrigt 
Spelade du tvspel med senast? – Sanne
Vill du ta med på resa nu? - Ett "gäng" från skolan... skulle va sååå kul
Vill du kasta en sten i huvudet på? -
 Hitler.... är det elakt?
Förtjänar att dö? -
 Ingen!
Är söt? -
 Allaaaaaa
Vill du sova jämsides med i natt? -
 Inte fan vet jag. haha 
vad:

Gör dig glad? - Mina vänner...
Gör dig ledsen? - Sorgliga filmer och låtar
Vill du helst göra nu? - Träna.........
Önskar du att du slapp göra? -
 Plugga, antar att jag inte är ensam om det.
Vill du ha nu? -
 Godis
Önskar du dig i födelsedagspresent? -
Underlack till mina naglaaaar.
Längtar du till?  Värme
Tycker du om dina betyg? -
 Nja, jag sänkte mig i två ämnen men det kunde ju varit värre.
Ångrar du i ditt liv? -
endel saker men gjor är gjort. 
Är det bästa som hänt dig? Jag vet inte. 
Hur mycket är klockan? -
 17:08

 

 
 
Hanna

Hanna

12 januari 2014 17:31

Kan ja ta frågorna från dej? Har aptråkigt :P <3 Ses imorn sötis

http://marizelle99.bloggplatsen.se

Elin Borgström

12 januari 2014 21:46

arrå det kan du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Borgström - 19 juni 2015 19:18


Mm, jag bestämde mej för att då och då slänga upp ett inlägg från telefonen. Så bliggen inte står helt tom! Dock skrev jag det förra året också och då stog bloggen helt tom under HELA sommaren typ hehe. Men aa, förvänta er inget för ni vet ju hur dål...

Av Elin Borgström - 17 juni 2015 15:15


Ja asså jag har ju ingen dator som jag skrev i förra inlägget. Kommer dock få en efter sommmarlovet i gymnasiet jag börjar på. Men tills dess då. Nu lånar jag pappas dator men kommer inte kunna göra det mer typ. Vet då inte om jag ska lägga ner blogg...

Av Elin Borgström - 16 juni 2015 15:10

Im so sorry guys. Jg vet jag gjorde inget schema och jag har inte bloggat på över två veckor men nu har jag faktiskt en bra förklaring! Två dagar efter att jag skrev det senaste inlägget så åkve jag på klassresa i tre dagar. Vi hade sjukt kul där och...

Av Elin Borgström - 30 maj 2015 16:36


Okej som jag skrev i senaste inlägget så hade alla mina skolarbeten försvunnit. I torsdags så blev jag klar med dom på nytt och lämnade in dom. Och ja, jag har haft tid att skriva nått litet inlägg då och då, det tar inte lång tid men har hlet enkelt...

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards