borgstrommaren

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Frågestund!

Av Elin Borgström - 30 januari 2014 15:30

Tänkte ha en liten frågestund för det var en som ville det. Ställ frågor, allt ni alltid undrat över! Jag svarar på alla frågor om ca en vecka i ett inlägg eller video.

 

 
 
Emelie

Emelie

31 januari 2014 07:36

Fin blogg!
Ålder?
Har du några husdjur isåfall vilka?
Bästavän?
Skola?

http://Elviraemelie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vickan

31 januari 2014 11:27

Favorit serie? favorit film? Favorit namn? Favorit skådespelare? Favorit sångerska? Vad faller du för hos killar/tjejer? Favorit ämne? <3333333333

 
Ingen bild

Elina ^-^

31 januari 2014 11:32

Om du inte fick ha spanska som språkval, vad skulle du ha då? Rangordna, t ex 1. Franska, 2. Tyska osv. Du får välja på engelska, franska och tyska!

Rangordna färgerna efter vilka du tycker mest om, du får välja på gul, grön, röd, blå, lila, rosa, brun, svart, orange och vit.

Vad är din favoritmat om du inte får välja något med ris?

Vad gillar du mest att göra på idrotten i skolan?

Vilken är din favoritårstid?

Favoritmånad?

Nu kommer jag inte på något mer >.<

 
Hanna

Hanna

31 januari 2014 22:20

1. Favoritdjur?
2. Favoritmat? (inte nått med ris)
3. Vad heter du i mellannamn?
4. Spelar du nått annat instrument förutom gitarr?
5. Hundvalp eller kattunge?
6. Favoritlåt?
7. Favoritsötsaker? Inte godis utan jag menar olika slags tårtor eller bakelser ^^
8. Bästa med mej?
9. Vad gillar du bäst med dej själv? välj 3 saker. Kan vara både på utsidan o insidan
10. Sommar eller vinter?

Det blev några frågor ändå ;) <3 btw såg din blogg på en sån där sak när man kan skriva om sin blogg och så poppar den upp på startsidan på bloggplatsen.se ^.^ haha

http://marizelle99.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna

31 januari 2014 23:52

1. 3 saker du vill se hos en kille (både insida och utsida)
2. Drömyrke
3. Var i världen vill du helst åka om du får välja vilket land som helst
4. Favoritfärger (3 st)
5. Vad skrämmer dig mest (max 3 saker)
6. Aldrig bli älskad eller alltid vara olyckligt kär?
7. 5 syskon eller ensam barn?
8. Aldrig behöva sova eller aldrig behöva andas?

 
Ingen bild

Bianca

1 februari 2014 09:09

fin blogg<3
1. har du några syskon?
2. favorit färg?
3. vilken klass går du i?

 
Ingen bild

Sofi

1 februari 2014 11:53

Tränar du?
Favoritsport utom dans?
Bästa med dina vänner
Bästa med din familj?
Länka bästa bloggarna
Vad ska du göra i sommar?
Stjärntecken

 
Evelina

Evelina

1 februari 2014 16:51

Fin blogg!
Vad är din favorithundras?
Bollsporter eller utegympa (skidor & skridskor)
Favorit pålägg på macka?
Vilka bloggar brukar du läsa?

kolla gärna in min blogg: minahusdjur.wordpress.com

http://Minahusdjur.wordpress.com

 
Ingen bild

Amanda

3 februari 2014 18:46

Hej!
Här kommer lite frågor till daj!
1. Gillar du Harry Potter filmerna / böckerna?
2. Har du några Viktoria Secret body mist (stavning) i så fall vilka?
3. Vilken var din senaste resa?
4. När var de senast du städade ditt rum? ( Bara en random fråga... xD)
5. Varför startade du din blogg? Pga att någon annan hade en blogg och du blev intresernad? (stavning) (orkar inte stava rätt)............ xD
ha de så kul!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Borgström - 19 juni 2015 19:18


Mm, jag bestämde mej för att då och då slänga upp ett inlägg från telefonen. Så bliggen inte står helt tom! Dock skrev jag det förra året också och då stog bloggen helt tom under HELA sommaren typ hehe. Men aa, förvänta er inget för ni vet ju hur dål...

Av Elin Borgström - 17 juni 2015 15:15


Ja asså jag har ju ingen dator som jag skrev i förra inlägget. Kommer dock få en efter sommmarlovet i gymnasiet jag börjar på. Men tills dess då. Nu lånar jag pappas dator men kommer inte kunna göra det mer typ. Vet då inte om jag ska lägga ner blogg...

Av Elin Borgström - 16 juni 2015 15:10

Im so sorry guys. Jg vet jag gjorde inget schema och jag har inte bloggat på över två veckor men nu har jag faktiskt en bra förklaring! Två dagar efter att jag skrev det senaste inlägget så åkve jag på klassresa i tre dagar. Vi hade sjukt kul där och...

Av Elin Borgström - 30 maj 2015 16:36


Okej som jag skrev i senaste inlägget så hade alla mina skolarbeten försvunnit. I torsdags så blev jag klar med dom på nytt och lämnade in dom. Och ja, jag har haft tid att skriva nått litet inlägg då och då, det tar inte lång tid men har hlet enkelt...

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards