borgstrommaren

Direktlänk till inlägg 14 april 2014

VECKA 15 - BLOGGVÄRLDEN

Av Elin Borgström - 14 april 2014 14:22

VECKA 15 - BLOGGVÄRLDEN


Varför läser du bloggar? För att jag tycker det är intressant att se vad andra gör och så får jag inspiration 

Borde det finnas en åldersgräns för att blogga? Nej det tycker jag inte. Men det blir ju lite svårt att ha en blogg om man är så liten så man inte kan skriva. haha. Sen så tycker jag att det är fel att typ 5-åringar sitter med datorer osv. men det borde inte finnas nån åldersgräns. 

Har du skaffat någon ny vänskap tack vare att du bloggar? Nej typ inte.

Om du fick ändra en sak med bloggvärlden, vad skulle det vara? Hat… USCH! HAt över huvud taget. 

Länka en blogg som är olik din men som du gillar. Hannas blogg. Klicka HÄR.

Hiss & Diss – Bloggvärlden- Diss- Hat, behöver jag förklara varför? Hiss- Det kan vara kul att se vad andra har för sig.

5 tips för en bättre blogg- Detta är bara tips för att jag skulle vilja läsa en blogg, alla tycker ju inte som jag.

*Många bilder. Minst en bild per inlägg.

*skriv inte bara om din vardag och ha inte fööör långa inlägg. 

*Ha en fin design. Det lockar en att vilja fortsätta titta. Designen är lixom det första man ser.

*Blogga minst en gång per dag. (det kanske jag behöver bli lite bättre på)

*Våga vara du!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Borgström - 19 juni 2015 19:18


Mm, jag bestämde mej för att då och då slänga upp ett inlägg från telefonen. Så bliggen inte står helt tom! Dock skrev jag det förra året också och då stog bloggen helt tom under HELA sommaren typ hehe. Men aa, förvänta er inget för ni vet ju hur dål...

Av Elin Borgström - 17 juni 2015 15:15


Ja asså jag har ju ingen dator som jag skrev i förra inlägget. Kommer dock få en efter sommmarlovet i gymnasiet jag börjar på. Men tills dess då. Nu lånar jag pappas dator men kommer inte kunna göra det mer typ. Vet då inte om jag ska lägga ner blogg...

Av Elin Borgström - 16 juni 2015 15:10

Im so sorry guys. Jg vet jag gjorde inget schema och jag har inte bloggat på över två veckor men nu har jag faktiskt en bra förklaring! Två dagar efter att jag skrev det senaste inlägget så åkve jag på klassresa i tre dagar. Vi hade sjukt kul där och...

Av Elin Borgström - 30 maj 2015 16:36


Okej som jag skrev i senaste inlägget så hade alla mina skolarbeten försvunnit. I torsdags så blev jag klar med dom på nytt och lämnade in dom. Och ja, jag har haft tid att skriva nått litet inlägg då och då, det tar inte lång tid men har hlet enkelt...

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards