borgstrommaren

Alla inlägg under december 2014

Av Elin Borgström - 8 december 2014 20:28

halloj vänner!

Jag blev nyss klar med lite julbak. Pepparkakor. Väldigt fina blev dem om jag får säga det själv. LOL nej. Men det är så mysigt, baka med lite julmusik i bakgrunden med familjen. 

The result:

   

Av Elin Borgström - 7 december 2014 15:39

För tillfället bara. Blev inte å jättenöjd den blev lite suddig och oskarp. Så jag ska försöka jobba fram en ny men ville ha en lite julikare såhär i juletider. Hoppas ni står ut! heheh

 

Av Elin Borgström - 7 december 2014 14:50

Glad söndag på er. 

Igår var det dansföreställning. 2 stycken. Ja, jag var ganska slut när jag kom hem. Men det var ganska mcket väntan och genrep osv så vi lekte lekar typ och sminkade oss när vi hade tid. Båda dansföreställningarna gick ganska bra jag är nöjd med båda men jag gjorde nån liten miss här och där. watevae. Jag var där från halv 11 til kl ca 6 tror jag. 

 

Jag vat inte om det kommer fler bilder från föreställningen på bloggen... vi får se. som ni kan se har jag lindat min fot. Jag har inte skrivit det på bloggen men jag har stukat den tre gånger sen i somras. Så lyckad är jag... så jag har den lindad tills den blir helt bra nu. Det gjorde lite ont att dansa men det gick bra. Som ni ser på den högra bilden så var jag väldigt trött när jag kom hem. Och ja, det skulle rinna mascara ner för mina kinder. Det var en del av vårat danssmink. Nu ska jag plugga så jag skriver mer sen. Puuuuuss

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards