borgstrommaren

Direktlänk till inlägg 13 januari 2015

2014 listan

Av Elin Borgström - 13 januari 2015 14:15

1. Beskriv året med tre ord.
 Grymt, lärorikt, upplevelserikt.

2. Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? LIke a drum- Guy Sebastian och Thinking outloud- Ed Sheeran

3. Vart reste du under 2014? Om dom menar utomlands så till Norge, London och Barcelona.

   

4. Vad har du blivit bättre på?
 Tro på mig själv.

5. Vad var extra bra? Utomlandsresorna och när jag var på öland. 

 

6. Lärde du känna några nya människor? Aaaaa! 

7. Bästa valet du gjorde? Började dansa mer och umgås med dom jag mår bra med. 

       


8. Vad var din största framgång på jobbet 2014? Ja, jag jobbar ju inte men i skolan så var det att jag fick D i matte och B i biologi!?

9. Största framgång på det privata planet? Fått bättre självförtroende.

10Vem saknade du?
 hmmm... tror inte jag saknade nån speciellt mycket.

11. Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Tänka mer...

12. Tror du 2015 kommer bli lika bra? Hoppas på att det kan bli ännu bättre.

 

13. Vad kommer du sakna från 2014? Sommaren...

14. Vad önskar du att du gjort mer? Tränat och pluggat!

15. Vad spenderade du mest pengar på? Oj, vet inte, antagligen kläder.

16. Och så slutligen; dina planer inför 2015? Enda planen jag har är att träna 4 ggr i veckan. 

17. Vad vill du säga till dig själv inför 2015? You go girl, and you go good! 



 
 
Ingen bild

Two-friends-life

13 januari 2015 20:15

Hej tyckte din blogg var väldigt bra

Elin Borgström

17 januari 2015 14:47

tack så mycket! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Borgström - 19 juni 2015 19:18


Mm, jag bestämde mej för att då och då slänga upp ett inlägg från telefonen. Så bliggen inte står helt tom! Dock skrev jag det förra året också och då stog bloggen helt tom under HELA sommaren typ hehe. Men aa, förvänta er inget för ni vet ju hur dål...

Av Elin Borgström - 17 juni 2015 15:15


Ja asså jag har ju ingen dator som jag skrev i förra inlägget. Kommer dock få en efter sommmarlovet i gymnasiet jag börjar på. Men tills dess då. Nu lånar jag pappas dator men kommer inte kunna göra det mer typ. Vet då inte om jag ska lägga ner blogg...

Av Elin Borgström - 16 juni 2015 15:10

Im so sorry guys. Jg vet jag gjorde inget schema och jag har inte bloggat på över två veckor men nu har jag faktiskt en bra förklaring! Två dagar efter att jag skrev det senaste inlägget så åkve jag på klassresa i tre dagar. Vi hade sjukt kul där och...

Av Elin Borgström - 30 maj 2015 16:36


Okej som jag skrev i senaste inlägget så hade alla mina skolarbeten försvunnit. I torsdags så blev jag klar med dom på nytt och lämnade in dom. Och ja, jag har haft tid att skriva nått litet inlägg då och då, det tar inte lång tid men har hlet enkelt...

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards