borgstrommaren

Alla inlägg under november 2012

.

Av Elin Borgström - 25 november 2012 22:28

hejsan svejsan!

jag vet... det har vartit dålig uppdatering mend det är för att jag glömde min laddare till datorn hos Whilma i fredags.

I fredas så var jag och whilma på x-factor (igen) det var superkul! jag tor ett nytt skal på min fina Isak. malcolm åkte ut... jag tyckte inte att han borde ha åkt för det finns andra som är jaaa... inte lika bra menmen.

Jag sov hos Whila från fredag till lördag så det var mys. 

Igår så gjorde jag inte så mycket, var typ hemma och chillade lite.

Idag så var jag Bell pappa och några till ute i skogen och grillade, det var najs men kallt. haha

Nu har jag typ duschat och ska snart sova. vad ahr ni gjort i helgen??                    


kraaam

Av Elin Borgström - 22 november 2012 21:21

sitter i soffan nyduschad och bloggar woop wopp.

Idag så har jag varit med fina Whilma (http://whilmalautin.blogg.se) vi hade tittade på one directionklipp på youtube och hade det skojsigt, så det var mys. Och så har jag ju varit i skolan som vanligt men det kanske är självklart. 

imorgon så har jag Spanskaprov, fick inte så jättebra betyg förra gången så satsar på höga betyg nu! :D


kraaam

 

Av Elin Borgström - 21 november 2012 15:50

hejsan svejsan...

Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna men det beror på att livet kom emellan. haha

Igår so gjorde jag ingenting särskillt, var i skolan och typ så.

Idag så var det elevensval. När eleverna får välja bland olika saker som de vill göra. Jag valde att ha energisarande fritid. min kompis skulle egentligen ha det också men hon bytte förra gången när våran lärare var sjuk och då var jag också sjuk, men igad var läraren där så då fick jag ha det, det var super tråkigt. Det var seriöst sååååååhär tråkigt.

På fredag så har vi spanska prov så jag ska väll typ träna lite och så ikväll men annars så blir det väll bara chill.

På fredag ska jag också på x-factor igen med Whilma. Det ska bli så kul! Glöm inte att rösta på våran fiiina Isak så han går till final.  


kraaam

Av Elin Borgström - 21 november 2012 15:50

hejsan svejsan...

Det har varit dålig uppdatering de senaste dagarna men det beror på att livet kom emellan. haha

Igår so gjorde jag ingenting särskillt, var i skolan och typ så.

Idag så var det elevensval. När eleverna får välja bland olika saker som de vill göra. Jag valde att ha energisarande fritid. min kompis skulle egentligen ha det också men hon bytte förra gången när våran lärare var sjuk och då var jag också sjuk, men igad var läraren där så då fick jag ha det, det var super tråkigt. Det var seriöst sååååååhär tråkigt.

På fredag så har vi spanska prov så jag ska väll typ träna lite och så ikväll men annars så blir det väll bara chill.

På fredag ska jag också på x-factor igen med Whilma. Det ska bli så kul! Glöm inte att rösta på våran fiiina Isak så han går till final.  


kraaam

.

Av Elin Borgström - 18 november 2012 20:24

Hejsan!
idag så har jag Bell och mamma varit i tumba och kollat lite. köpte en blus. LIKE.

kostade 199 kr. Köpte inget mer.

 

När jag kom hem åt jag och sen blev det lite plugg. 

Nu är jag ny duschad och klar för sängen! är ganska trött så ska gå och lägga mig snart tror jag men jag ska läsa lite i en bok som heter "så mycket bättre" har precis börjat läsa den men den värkar bra.


kraaam

Av Elin Borgström - 17 november 2012 22:48

Idag så har mammas halvbror varit här med familjen.

Jag fick träffa min kusin som jag aldrig har träffat så det var kuligt. Han var två år och super söt.

Dagens mat blev pasta gryta grej (gott) till äfterrätt så blev det glass med chokladsås och strössel och jag hade det i en typ strut men som mer var en liten skål. MUMS.

Har också pluggat lite spanska och engelska och spelat gitarr. 

I morgon så vet jag inte rigtigt vad som händer man jag uppdaterar er då.

fortfarande nåt knas med bilduppladningen så kan inte ha några bilder =/


kraaam

Av Elin Borgström - 16 november 2012 20:21

Hej mina finaste bloggläsare!


idag så har jag varit i skolan men ingte gjort något specielt!

till middag så åt jag kyckligspett och ris (gott)

tänkte lägga upp en bild men det var nått knas.

nu sitter jag i allafall i soffan och har det mys. X-factor har precis börjat och Isak har sjungit han var sååå grym!

Han måste vinna rösta (099 414 01) tror jag hehe, men det sänds på fyran så cheka!

Ha det bäst   


kraaam

Av Elin Borgström - 15 november 2012 21:24

Idag så var jag i skolan som vanligt, hände inget speciellt men det var väll helt okej.

Sen så var jag med några kompisar.    

När jag kom hem så cyklade jag och Bell till pizzarian och handlade pizza.

När vi hade cyklat hem och ätit så tittade jag lite på tv.

Bell och jag var sjukt sugna på cola så vi cyklade ner till ica och köpte det. Vi passade också på att köpa badsalt och en 

"naturdiet shake" okså.

Ni får gärna ge förslag på vad jag kan göra i mina inlägg, typ brist på ideer.

Nu tar jag väll en dusch och sen kan jag äntligen få min "god natt sömn" thehe.


kraaam

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards