borgstrommaren

Alla inlägg under november 2012

Av Elin Borgström - 14 november 2012 19:50

just nu så gör jag ingenting och har inte gjort så mycket idag förutom att vra i skolan då. Efter skolan så var jag med Whilmam en stund och sen så spelade jag lite piano. 

Vi hade No prov idag om typ ström och elektrisitet. Helt o intresant kanske men de gick ganska bra i allafall.

kraaam! 

 kra  

Av Elin Borgström - 13 november 2012 22:24

Har pluggat matte och No nu, så ska väll typ sova nu hehe TRÖTT.

har bytt design också asså jag blev inte  så nöjd men men jag ska göra en ny så den är tillfällig.

sov gott mina fina bloggläsare.


kraaam  

Av Elin Borgström - 13 november 2012 17:41

Har varit med Whilma, Bibbi och Bea, vi typ pluggade lite, det var allt vi han göra för sen skulle jag hemoch äta så ska väll ta och äta lite nu. Men först så kanske det blir lite matte. TRÅK.och No TRÅK. 

Bloggar kanske mer senare i kväll!


kraaam  


No

Av Elin Borgström - 12 november 2012 19:31

pluggar NO nu med Bibbi och Whilma.

Inte mitt favoritämne men det måste göras.

     

Kraaam  


Av Elin Borgström - 11 november 2012 21:14

tänkte svara på frågor.

1. Vad vill du bli när du blir stor? författare och skådespelare

2. Vilka länder har du varit i? danmark, egypten, tahiland, usa, capvärde och turkiet, det vra alla tor jag.

3. Ska du åka utomlands snart? tror jag ska åka till Londom med mamma, men jag vet inte när.

4. Har du ett förhållande? Om du inte har det, vill du ha ett? nej jag är inte i ett förhållande, om jag hittar någon jag gillar så vill jag ju ha ett.

5. Vilket är ditt favorit ämne i skolan? gillar typ svenska idrott, musik och slöjd.

6. Vem är din bästa vän? Bibbi! men jag har många fina vänner.

7. Om du var ett djur vilket skulle det då vara? en nyckelpiga.

8. Går eller åker du till skolan? jag går.

9. Är du kär just nu? nepp.

10. Har du haft några husdjur? har haft kanin och hund.

11. Vilka kändisar har du träffat om du har träffat några. asså jag har sett ändel men inte pratat med dem.

12. Samlar du på något? pringles burkar. haha

13.Vem ringde du senast? Bell

14. Vad har du för mobil? iphone 4s

15. Lyssnar du på musik nu? jupp.

16. Har du någre piercingar? nejp

17. vilken är din favorit bok? har läst många bra men måste säga "kram från Alice" eller "sorgfjäril"

18. Vilken är din favorit film? She´s the man.

19. Vilken/vilka är din Idol/idoler? One direction och typ Isak Danielson.

20. Spelar du något instrument? Spelar gitarr och så har jag en synt som jag spelar på ibland.


kraaam      

 

 

 

Av Elin Borgström - 11 november 2012 21:09

Idag så är det farsdag! 

Grattis min finaste pappa, jag har bara en och jag vill INTE byta puss på dig.

Vi firade med tårta och så fick han ett kort och en bugett roser.

Idag så har jag inte gjorgt så mycket. jag har typ pluggat spanska och lite så.

kort inlägg men men.


Kraaam  

Av Elin Borgström - 10 november 2012 23:05

Igår så var jag och Whilma på x-factor, både genrepet och live sändningen, för att först så skulle vi gå på den som var live men biljetterna var slut, då så vi tog biljetter till gen repet men sen på torsdag kväll när vi redan hade köpt biljetter till gen repet så stod det att det fanns kvar biljetter till live sändningen och det skulle ju vara sjukt coolt att vara där på live sändningen så det blev båda. Haha complicerat. Men det var så himla coolt!

Allt liksom ljuset artisterna juryn ahha o.s.v, när Isak sjöng så stod jag och Whilma där och typ grät/skrek men det var ascoolt! Sen efter programmet så kom Isak ner och skrev sin aoutograf på mitt skal som jag fick där!(fick ett till mobilskal med one direction på) Men det var synd att Manda åkte ut eftersom hon var så duktig. men det var en cool upplevelse!

Idag så var jag på dansuppvisning. Det var två uppvisningar vi skulle vara där tolv och det slutade typ kvart över fyra och min grupp skulle vara med på båda ppvisningarna så det blev lite varmt och vi skulle också ha två danser och olika kläder i dem så det blev liiite stressigt men det var nice.

Skypade nyss med Bibbi också men nu så ska jag nog sov snart.


kraaam och godnatt

  på er mina fina bloggläsare! här är bilden på Isakskalet, hr tyvärr inte  one directionskalet här det är hos mamma.


Av Elin Borgström - 5 november 2012 10:27

Iförrgår så var jag med några kompisar tjugo minuter hemmifrån med bil. Vi klädde ut oss och hade lite skoj,   vi sov där till igår och jag åkte hem vid tolv

och då var jsg med Whilma, vi kollade på klipp på youtube och snacakde lite.

Nu är höstlovet slut och det är skola igen.

Nu har jag rast i tio i elva.


kraaam

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards