borgstrommaren

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Borgström - 20 april 2013 23:06

Igår så stannade jag Vickan, Sanne, Johanna och Karolina kvar i skolan för vi har inget liv så vi hänger där. Haha.
I allafall så åkte alla förutom jag och Sanne hem så vi soelade lite fotboll och så, men sen så åkte hon hem så jag gick till pappa. Sen så kom mamma och hämtade mig. Vi kollade på let's dance och åt pizza och sen så sov vi. Idag så vaknade jag vid halv tolv, jag åt pannkakor och sen så åkte jag, mamma och Bell rill tumba och kollade lite, jag köpte några krämer. Sen så skjusade mamma mig till dansen. Nu är vi klara med alla tre låtarna så det är bara att träna. Sen i alla fall så åkte vi till skärholmen och kollade lite, jag skulle lämmna tillbaka ett par skor och så. Sen så åkte vi till maxi, jag köpte ett par skor och en bok och sen så åkte vi hem. Jag och bell började kolla på en film men kollade aldrig klart. XD Nu är jag trött så det är synd att sängen är så långt borta, typ 20 meter, hehe, men sov gått.

Av Elin Borgström - 18 april 2013 09:39

i tisdags så var det halvdag så vi hade bara två lektioner och sen så fick vi en engelskauppgift som vi skulle göra. Efter det så drog jag och Sanne hem till mig och sen så drog vi hem till henne och sen så drog vi till fotbollen men jag ska sluta på den för det var så långt att åka och det var å dåliga träningstider men jag tror att jag ska börja i rönninge.

Iallafall så kom onsdagen och efter skolan så stannade vi kvar lite som har blivit en vana hahah. 

Och nu så sitter jag och har precis gjort ett pianoprov på musiken, det gick faktiskt ganske bra. Han sa att jag var en musikeliv haha jag fick A hehe. Efter skolan så kanske jag ska testa provspela i rönninge. MEn annars så vet jag inte.


(förlåt för dålig uppdatering men aa, livet kom imellan. HEHE) 


Kram    

Av Elin Borgström - 15 april 2013 19:03

det jag köpti igrå kommer nog upp på bloggen men jag är hemma hos mamma och sakerna är hos pappa.

Aja. efter skolan så stanne jag, Vickan, Sanne, Cissi, Elina och Hanna kvar och spelade in lite roliga filmer. Haha

Gick hem vid 18:00 och åt middag och nu så har jag inte så mycket för mig.


Puss  

Av Elin Borgström - 14 april 2013 12:24

Aa, jag åkte till mamma vid elva och sen så gick jag och mormor ner till centrum och väntade på bussen. Vi väntade i en halvtimme men sen kom bussen så vi åkte till tumba. Det var 11 minuter kvar tills bussen kom så vi gick in på in och finn och när vi kom tillbaka så hade bussen gått. Så nu är det en kvart kvar!

Kraaam

Av Elin Borgström - 14 april 2013 00:43

Var ju på dans idag as usal och sen så åkte jag pappa och bell till ikea och sen till el giganten och sen till ica kvantum och handlade lite. 

I morgon så ska jag till nånstans tror jag men jag vet inte var haha. Men i blog you tomorrow!


/

/   * )

Av Elin Borgström - 12 april 2013 18:17

Vi hade ju soprov och det gick BRA!
Nu så är jag hemma och Vickan, Elina och Cissi gick nyss. Det bli tacos idag då. Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör!

Av Elin Borgström - 12 april 2013 08:06

Av Elin Borgström - 11 april 2013 22:27

Okej, jag har inte orkat blogga och så har jag glömt oxh akolan kommer före, sp där är förklaringen.

I allafall så när jag var med Hanna och Sanne i stan så hade vi jätteroligt! Jag köpte bara ett svart typ vanligt linne.

Dagen efter så var det skola, tråk! Jag, Karolina, Hanna och Vickan stannade kvar i skolan lite så jag och Sabne fick stressa lite till fotbollen.Men sen så hade vi fotboll.

Skola på onsdagen, hände typ ingenting tror jag, eller vi stannade kvar i skolan då också och min sko hick sönder totalt!! Så ska köpa nya.

Och idag så är det torsdag, vi hade musik, jag hade gitarr och så hade vi lita annat också men vi har prov på so i morgon så PLUGGA FÖRFAN ELIN!
Men jag hängde med Sanne hem och sen så var vi på fotboll också, jag kome hem. Jag pluggade och nu, är veckan snart slut!

Bara en lite frås... Är det vår tycker ni? Jag själv hoppas på det nu! Kommer det mer snö så... Så....? Ja då blir jag sur! Haha nej men det skulle faktiskt vara skönt med lite sommar.

Tack och godnatt!

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards