borgstrommaren

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Borgström - 8 april 2013 13:16

Först i dag tidigt på morgonen haha så sprang vi ut och joggade. Haha.
Sen så fiaxe vi oss lite och sen så fick vi kuta till bussen men vi han inte. Haha. nu sitter vi på tåget till stan. That's nice!

I will blogg you later kiss!

Av Elin Borgström - 7 april 2013 23:54

Igår så var jag ju på dans och sen efter det så åkte vi till ett ställe som hette svartkrogen där så åt vi där. Det speciella var att det var helt kolsvary där, man såg ingenting asså. Det var lite weirdo i början men sen så gick det bra men det bar lite svårt att äta med kniv och gaffel.

Haha bara för att jag har bildbrist så kan jag säga att jag och Bell försökte ta en bra bild men vafan?! Det gick inte.... :/

Av Elin Borgström - 6 april 2013 14:22

Ojojoj nu har jag inte bloggat på jättelänge!! Men i allafall jag var ju på träning i torsdags och det var kul. I fredags så hände inte så mycket och idag så är det lördag och jag är påväg till dansen nu. Jag har träningsvärk från fotbollen så vi får väll se hur det går! Haha

Trevlig lördag på er!

Av Elin Borgström - 4 april 2013 00:03

Pappa kom och hämtade mig vid Sanne och jag pappa och Bell åkte till heron och bowlade... Haha ;D jag van inte :/ vi åt där också så det var najs, nu har jag ganska tråkigt, jag pluggade lite förrut men nu så ska jag sova.

Night sweeties!

Av Elin Borgström - 3 april 2013 18:00

Halloj!
Nu är jag hos Sanne, kvällen igår var grym!

Idag så vaknade vid vid typ elva och åt frukost, lite senare så åkte jag och Sanne till Sanne, vi ringde till en fotbollsgrej för att vi ska börja på fotboll. Jag gick på fotboll förrut och nu så ska jag blrja igen.

Men aa, ville bara uppdatera lite så ni vet hehe

Av Elin Borgström - 3 april 2013 02:07

Vickan och Elina kom och vi typ flummade osv. Sen så kom Sanne också och de ska sova här, eller de sover nu, det är typ bara jag som är vaken. Haha. Vi har i alla fall gjort lite challenges och så och kollat på film men nu är det väl dags att sova så sövsött!

(jag uppdaterar mer i morgon)

Av Elin Borgström - 2 april 2013 12:48

<morning sunshines>

jag vaknade i allafall för typ 10 minuter sen och ska nu gå upp och äta frukost, sen så får vi se vart dagen tar mig, jag kanske skulle vara med Vickan och några men vi får se. 


Puss.

 

Av Elin Borgström - 1 april 2013 15:30

I lördags så dansade vi hela dagen så mina fötter var helt döda, men tack Felicia för en suuuuper rolig helg. Sen på söndagen så åkte jag och pappa till örebro, vi hämtade Bell, Sebban och Jossan som var hos Jossan och så åkte vi till bionoch mötte några och sen så kollade vi på "the host" den var really good! Efter filmen så åt vi på nått ställe och sen så åkte jag och Bell hem till farmor och sov. Sen idag så kom farfar och vi har inte gjort så mycket. Vi har varit ute och gått lite, idag så åker vi tillbaka hem så aaaa, intresseklubben kan ju anteckna det!

Kraaam

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards