borgstrommaren

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Borgström - 21 december 2013 19:10

           

Av Elin Borgström - 21 december 2013 19:03

dom här är väldigt lätta att göra och blir oftast väldigt bra. 

     

Av Elin Borgström - 21 december 2013 12:06

 

Man har ju sett massa som bara. Nu har jag 10 000 följare till bloggen men jag är sjukt glad över 83! Ni är grymma!


Av Elin Borgström - 21 december 2013 01:14

Asså jag kan itne ladda över bilder nu från mobil till dator men jag tror att pappa kanske kan hjälpa mig imorgon så då komemr det bilder till dag 20 och sen komemr det också bilder till dag 21 tror jag. i allafall, det är bara 3 dagar kvar,(kl är efter 12) det är ingenting... jag är inte klar med alla julklappar än men jag är inte så jättestressad faktiskt, det får gå som det går. Jag är mer orolig över vad de som får julklapparna ska tycka om dem. Är det bara hos mig det kryper fram en liten klump i magen när någon håller på att öppna ett paket du gett dem...? det kan inte bara vara jag? Eller? Nu ska jag i allafall sova så puss på er fina bloggläsare. 

 

Av Elin Borgström - 19 december 2013 15:13

åhmingud... Det var så sjukt kul hela tiden typ. Okey så när vi kom så var det ett helst stort bord med godis och chips och that stuff. Och på diskbänken så stod det typ 15 flaskor läsk.(jag tog bilder men nästan alla mina bilder försvann när jag uppdaterade min telefon för typ en timme sen. f*ck of.) Men det behövdes eftersom vi inte hade tänkt att gå och lägga os på ett tag. Först så körde vi "jag har aldrig" sen så körde vi "vem i rummet?" och efter det så gjorde vi allt möjligt, vi körde tjuv och polis, hihi, vi spelade fotbollsspel och godisätartävlig, inte nudda golv och lite så. När klockan var tvp 5 (på natten) så började jag bli trött då fanns det inte så mycket att göra men jag höll mig vaken för jag ville inte sova haha. Dagen efter då vi skulle städa så var typ alla som zombies. haha det var inte många som hade sovigt så alla var supertrötta. vid kl åtta åt vi frukost och sen kvart i tio så samlades vi i klassrummet. Där var vi i typ en halvtimme och gjorde ingenting, sån så sprang vi långdans runt i typ hela skolan i 5 minuter och efter det fick vi våra betyg och sen gick vi hem. När jag var hemma var klockan typ 11 och jag somnade tirekt i soffan, vaknade jag halv 5 åt middag, somnade igen. Vaknade vid halv elva (kvällen) och gick och la mig i sängen. Somnade vid ett (på natten) och vaknade vid typ elva. Så ja sov nästan ett dygn…… Idag så har jag inte gjort mycket alls men ska fixa lite julklappar och gå hem till pappa snart tror jag om jag orkar.

Av Elin Borgström - 19 december 2013 15:10

 

Den bliv väldigt liten och dålig men den blir tillfällig nu över julen då man måste ha en julheader.

Av Elin Borgström - 16 december 2013 23:24

Jupp... Julbak! Det är så mysigt med julbak och lite musik i bakgrunden. Jag bakade pepparkakor idag. Själv så gillar jag köpta mer men det är ju mysigt att baka. Haha. Med mycket kristyr på så funkar det. Vid jultider så äter man väldigt mycket sötsaker. Till exempel, efter lunch idag så åkte jag, Vickan, Johanna och Linni och köpte lite julklappar och då köpte jag och johanna en hel julmust glaska och delade på plus att hon köpte skumtomtar. Icke bra. Vi alla kommer få diabetes och dö..... End of story. I allafall. Tillbaka till julbaket! Tycker ni om att julbaka? Puss

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards