borgstrommaren

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Borgström - 16 december 2013 11:14

Jag, Vickan och Johanna valde att inte åka till stan för att vi skulle ändå inte köpa något och det skulle vara ganska tråkigt att gå runt typ. Så vi stannar i skolan och ser på en film om Nelson Mandela.
Puss

Av Elin Borgström - 15 december 2013 22:05

Tredje advent idag. Är det inte dagen före dagen, före dagen,före dagen,före dagen,före dagen,före dagen,före dagen,före dopparedagen idag. Det blev lite för många "dagen före" i den tidigare meningen. Men tänk det är bara nio dagar kvar till julafton. Har du varit snälla i år? Jag hoppas att jag har varit tillräkligt snäll för att få några julklappari allafall. har ni köpt alla julklappar? Det har inte jag och paniken börjar smått krypa sig fram i magen. Asså problemet är inte att jag inte kan köpa problemet är att jag inte vet vad jag ska köpa. Vad ska ni ge till era föräldrar till exempel? Ge gärna förslag i kommentarerna för nu kommer paniken. Aja ha en bra söndag! puss puss.   

Av Elin Borgström - 15 december 2013 21:41

Jag har inga idéer på vad jag ska göra längre, jag har gjort allt jag kommit på så detta får bli julkalender dag 14. jag kan berätta lite om mit liv.. haha. Igår så var jag i stan med sanne och Vickan, vi gick runt lite men gud vad folk det var där asså. 


Imorgon är det skola igen. vi ska in till stan kl 10 (så får lite sovmorgon ) på marknad så det är ganska mys.

Sen är det tisdag och då är det typ städning lite pyssel och sen en julshow, även denna dag börjar vi 10. Efter showen så går jag hem, äter och kanske packar lite för att sen gå tillbaka ner till skolan och sova där med de flesta andra från klassen. Så det hoppas jag blir grymt kul.

Sen kommer onstagen och då börjar vi 09.45 då har vi gemensam aktivitet och betygsutdelning. Sen är det bara att gå hem och känna sig lättad över att ännu ett nytt jullov precis börjat. 


Vilken dag får ni jullov? Puss!

Av Elin Borgström - 12 december 2013 20:20

Inga av bilderna är mina...

Systemkamera- behöver inte vara just nikon. 

                                                                                                                                                       

ljus- Behöver inte vara just dessa,

 

nagelgrjs- Asså saker till naglarna

 

hur ser eran önskelista ut?

 

 

 


Av Elin Borgström - 12 december 2013 20:07

1. Myskläder- Något man kan ta på sig när man kommer hem från skolan och bara mysa i. En one piece, eller bara ett par mjukisar och en tröja.

2. Kalle anka- Efter vi har ätit julmat så ser vi alltitd på kalle anka och det är så mysigt. 

3. julpyntet- Om det inte är snö (som det inte är där jag bor) så får man fixa julkännsla på andra sätt.

4. Nära och kära- att vara med dem man älskar.

5. Julklappar- Både att ge och få julklappar är så kul!

NI får gära skriva fem av era måsten till julen.

 


Av Elin Borgström - 12 december 2013 19:47

1. Vilken är den bästa julklappen du någonsin fått och varför? Den bästa julklappen jag har fått är nog... ähm, jag vet inte, jag är jatte glad över ALLT jag får men det var ju coolt att få en biljett till 1D´s konsert förra året.

2. Vilken är den sämsta julklappen du någonsin fått och varför? hmmm... Jag kan inte komma på nån julklapp som jag liksom tyckt- Blää, om.

3. Är det mysigt i skolan på vintern? nja, ganska på en del ställen

4. Vad skulle du döpa en ren om du gick en? äähm, jag skulle döpa den till Elin Junior. 

5. Favorit julfärg? Röd såklart.
6. Är du uppklädd eller har du myskläder på Julafton?
Nja lite uppklädd är jag väll.
7. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv, vad skulle du köpa? Just nu skulle jag köpa en systemkamera.

8. öppnar ni julklapparna på morgonen eller kvällen? Efter kalle anka som är ett MÅSTE på julafton.
9. Har ni byggt pepparkakshus?
Japp, jag och Bell byggde ett förra veckan.
10. Vad ska du göra på jullovet? Jag ska vara hemma innan julafton, sen åker jag till örebro.
11. Favorit jul dotf?
Det måste nog vara doften av granen i huset.
12. Favorit jul nagellack?
Ingen aning...
Ni får gärna svara på frågorna ni med i kommentarerna! :)

 

Av Elin Borgström - 9 december 2013 22:27

Självförtroende och självkänsla. Något alla har, eller alla har väll det? Lite i alla fall. Om man inte hade det skulle väll alla hemskt nog vara döda nu. (självmord) gud vad hemskt. I alla fall. Mina tankar om självförtroende är att det är bra! Det är bra, tro på er själva. Man kommer nog ganska långt i livet på bra självförtroende och självkänsla. Att ha för mycket självförtroende och för mycket självkänsla är ju inte för bra, det får inte gå så långt så man blir ego eller bara elak. Det är inte bra men man behöver påminna sig själv om att man är bra och man kan klara det man vill. Du är stark nog. Du klarar allt om du bara vill och försöker. Du blev till, du kom först och vann loppet om du förstår vad jag menar. Du är en av de bästa helt enkelt. Det är värt att tänka på ibland! 


Stay strong beautiful faces och ha en bra kväll, en bra vecka, ett bra fortsatt år och ett bra liv helt enkelt!

   

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards