borgstrommaren

Alla inlägg under december 2013

Av Elin Borgström - 9 december 2013 22:14

Ett MÅSTE är ju julfilmerna på julen för att få lite mer stämmning men jag har bara en som jag tänker att jag "måste" se på, det är "en liten julsaga" om nån av er har sett den så kanske ni tänker "asså det är en barnfilm tönt." Men jag gillar den och den är såå söt! Det är värkligen ett tips från mig! 

Av Elin Borgström - 9 december 2013 21:40

Så här är lite julpynt från mitt rum. Jag har lite slut på julkalender idéer så att aaa.  

     


Av Elin Borgström - 8 december 2013 16:01

Idag så är det en riktig dansdag för jag har två uppvisningar så jag ska vara i logen typ hela tiden. Kommer vara här från halv elva (förmiddag) till fem (eftermiddag). Eller jag har redan dansat en gång och det gick gaaaanska bra. En show kvar och jag hoppas att den blir peeerfect.

Av Elin Borgström - 7 december 2013 21:59

Elin tipsar!

jag visar lite bilder men det behöver absolut inte vara just dom. Asså jag vet inte om ni förstår men jag visar en bild på vs body mist, då menar jag inte att det ska vara just den doften. Jag visar några mobilskal men det behöver inte vara just dem, jag visar tofflor men det behöver inte vara just dessa och jag visar en mugg, men med den så menar jag just den för den är cool. hahha. Så här kommer några förslag på julklappar:

       

Av Elin Borgström - 7 december 2013 21:47

favoritjullåt

Last cristmas- Det här är en typ remix av Cascada.

 

All I want for christmas-

 

Mistletoe

Jag gillar många jullåtar men detta är några favorites. Vilka är era favorit jullåtar?? Puss

Av Elin Borgström - 5 december 2013 20:36

jag kommer knappt ihåg vilka som har varit men jag kommer ihåg att jag INTE gillade skägget i brevlådan som var för ett par år sen. Den var så ojulig. Jag gillade Lasse & Maja. Den var julig och mysig. Greveholm grejen var helt okej... Jag vet inte vilken den bästa var men vad tycker ni??? 

 

Av Elin Borgström - 2 december 2013 21:15

Godast på julen. 


jag tycker att det godaste på julen är julskinkan. Eller den kanske inte är godast det är kanske typ juleskum men det går ju inte att ha en jul utan julskinkan men det kanske inte blir samma sak utan godiset heller. Har man inte julskinkan på julbordet så blir det liksom vaaaaaa??? Vad tycker ni är godast på julen?

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards