borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Borgström - 25 mars 2014 21:25

MMMMMM. Så gode blev dem!
 

Av Elin Borgström - 25 mars 2014 20:45

Brukar du vara först att få reda på nyheter bland vänner? Det beror på vad det är för nyhet.

Har du någon trevlig nyhet att berätta? Ja…. Att… kommer inte på något. 

Vad för slags nyheter tycker du är mest ointressant? Nyheter som inte angår mig. Och om det handlar om något tråkigt.

Om du inte fick reda på nyheter om vad som hänt i Sverige på en vecka, skulle du tycka det var jobbigt? Inte alls!

Länka en artikel från aftonbladet.se som är den typ av artiklar du helst läser. Brukar inte läsa artiklar i aftonbladet men om jag ser något om 1D så kanske jag läser. Den här typen.

Hiss & Diss – Nyheter. Hiss- Man får reda på saker man själv inte upplever. Diss- De flesta nyheterna är negativa.

5 ställen du brukar kika på för att få reda på nyheter.

*Instagram

*Youtube

*Jag måste kika in på skolans lektioner.

*Ibland på tv men det händer bara kanske 1 gång i veckan

Inga fler ställen som jag kan komma på.

 

Av Elin Borgström - 25 mars 2014 20:21

Längtar "för" mycket till sommaren. Åh det är galet hur långsamt det går. Men snart... snart kan jag ha min skinnjacka i allafall. En av de största anledningarna till att jag vill att det ska bli sommar är att man kan fånga dedär perkekta bilderna. Fint ljus och fina kläder. Visst, man kan ta fina bilder på vintern men är mer taggad för sommaren. NU när jag har en bra kamera så är det ännu roligare. 

HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR, HÄR och HÄR kan ni hitta bilderna.

               

Av Elin Borgström - 24 mars 2014 16:18

Valde att göra en lite mer sommrig header men jag tror att det kommer en ny snart endå med ännu somrigare bilder!

Är så taggad inför sommaren!

   

Av Elin Borgström - 23 mars 2014 22:00

Tänkte ine köpa kläder man jag hittade ett par shorts på bikok och det är ju snart sommar så... varför inte?

Här är i allafall det jag fick med mig hem på bild!

 

Av Elin Borgström - 23 mars 2014 14:28

Det ar sista dagen på dagiset i fredags, kommer sakna alla så mycket och vi fick dumle som avskedspresent typ. Så gullit av dem. Jag sov ju hos vickan samma kväll med Johanna och vi hade det jättemysigt. När jog kom hem igår så pluggade jag och och nu sitter jag k bilen påväg till mio och ska kolla på en fåtölj till mitt rum och sen ska vi till skärholmen, panduro och köpa lila papper och lim till en dekorationsgrej jag ska sätta på min vägg. (Ni får säkert bild på den när den är klar!)
När jac kommer hem ska jag plugga så jag kan lämna in allting som ska vara inlämnat innan betygsvarningarna kommer och hoppas på att jag inte får en.
Love ya puss!

Av Elin Borgström - 20 mars 2014 08:34

Igår morse så var det strålande sol och typ 4+ grader. Nu är snön tillbaka och det är minusgrader. Jag som trodde att det började bli vår.

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards