borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2014

...

Av Elin Borgström - 8 mars 2014 12:44

hej

Nej jag aher inte bloggat på ett tag, jag vill inte ha några dåliga ursäkter, jag har bara valt att se på halvintressanta yt videos iställrt. Sorry


Idag ska jag till södertälje och dansa square dance. Om du inte vet vad det är så googla (om du vill veta) för orkar inte förklara efter det ska jag till sanne och sova där med hanna. Vi ska till romme imorogn och åka skidor och måste gå upp vid typ 5. Ohmingud! men det blir nog kul!


Ha en trevlig helg nu vänner!
 

...

Av Elin Borgström - 8 mars 2014 12:30

Hej

Jag vet jag är sämst på att blogga. Jag vill inte ha några dåliga bortförklaringar, det  har varit en del i skolan men jag måste säga att jag har lagt yt före bloggen ett par dagar. 


I allafall. Jag har fotat med Elina och Sanne till deras bildprojekt. Har haft 2 matteprov och ett engelskaprov. Spanska förhör och som sagt en bilduppfift. Intresseklubben anntecknar nu va?

Idag ska jag till södertälje och dansa square dance. Om du inte vet vad det är så googla (om du vill veta)för orkar inte förklara. Efter det drar jag till Sanne och sover där men Hanna för imorgon ska vi till romme och åka skidor och måste gå upp vid fem på morgonen så det blir jobbigt men säkert jättekul!!!!


Ha en trevlig helg nu!

 

Av Elin Borgström - 3 mars 2014 23:17

Jag orkar inte, jag antar att jag inte är den enda i min ålder som är ganska trött på skolan... am I right?

Jag menar, när jag pluggar så är de vita väggarna i mitt rum mer intressanta än det jag gör. Ögonen och tankarna dras bara till andra saker. Vad ska jag äta idag? alla i one direction är sååå snygga, vad går på tv nu? Jag kanske ska börja träna mer, ta en promenad? Allt annat än världskrig, politik och stavning eller vad man nu jobbar med är mer intressant. Jupp, men ibland så bara måste man göra det. Känn ingen press men det du gör nu avgör bara typ din framtid. Känn ingen press. Blir du inte lite stressad nu?! Jag ville bara säga: Du kan! Om du ger det en chans, hur man räknar ut arean på en cirkel kanske är jätteintressant eller så kanske du är jätteintresserad av den grekiska mytoligin. Who knows ewept you. Have you even tried? We can do itttt!


Aja nu blev jag själv väldigt stressad och ska ta och plugga lite bara för jag fick lite ångest så bayyys. 

 


Av Elin Borgström - 3 mars 2014 22:31

Jaha, nu är jag hemma från romme, eller jag kom hem igår men orkade inte blogga då... JAg hade det i allafall jättemysigt. Vi åkte massa skidor och aa, det var typ det vi gjorde haha. Jag hade matteprov idag, gick väll sådär. Efter skolan så följde Sanne med hem för vi skulle fota till bildprojektet. Jag har inte gjort så mycket annat. Youtube, youtube, mat, youtube. My life...?


Aja ni får ha en bra vecka så hörs vi! Puss

     


Av Elin Borgström - 2 mars 2014 21:31

Är du en organiserad person? När jag har lust…

Bryr du dig om hur städat andra har det i sina hem när du besöker dem? Det angår ju inte mig hur det ser ut hos andra men jag skulle trivas som bäst om jag i allafall kunde ta mig fram i huset. En tröja här och där är heeelt okej.

Vem är det som städar hemma hos dig? Mamma eller pappa. Men jag städar mitt rum och hjälper till ibland. 

Om någon hälsar på oannonserat, får du skämmas för hur det ser ut hemma? Inte överallt men i mitt rum kanske.

Länka en städprodukt du tycker är bra. Äääh. Jag har ingen aning... 

Hiss & Diss- Städning- Diss-Det är så himla tråkigt! Hiss- Man får det rent och fräääscht.

5 saker som alltid ligger framme trots att du stör dig på dem.

Kläder- ligger kläder lite överallt i mitt rum ibland. 

Koppar- Sånt som man glömmer ta bort när man tittar på tv/data

Laddare- Varför ta undan dem när man ska använda dem typ ett dygn senare?

Nagellack- Om jag målar naglarna framför tv:n så kan jah ju inte bära tillbaka nagellacket till mitt rum med mina nymålade naglar. Eller jag kanske kan det mrn jag är väääldigt lat. 

 

Av Elin Borgström - 1 mars 2014 00:38

Åker till romme idag (klockan är över 00.00) med Bell och pappa. Vi ska åka lite skidor och ha det mys. Ska försöka plugga lite också men aa. Vi åker vid åtta (på morgonen) ochvet inte om vi kommer ha internet så upptateringnen kommer nog inte vara så bra men ni är ju vana nu eftersom jag har varit sjukligt dålig på att uppdatera. Det blir väll ändå lite skönt att komma tillbaka till vanlig rutin och så efter lovet?

(arkivbild)

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards