borgstrommaren

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Borgström - 18 juni 2014 22:22

Igår när jag hade jobbat klart så åkte jag in till tumba och träffade Johanna. Hon åt på subway och jag köpte en tröja. Sen kom Sanne. Jag följde med Sanne hem och sov där: vi tog ett kvällsdopp och hoppade studdsmatta så det var supermysigt. Idag har jag bara jobbat till klockan ett och sen sovit typ haha. Är så himla trött hela tiden och vet inte varför. Är säkert en ny dödlig sjukdom.  

 

Av Elin Borgström - 17 juni 2014 14:00

   

Av Elin Borgström - 16 juni 2014 16:44

Fredag den trettonde- dagen då alla ska gå runt och vara rädda och massa dåliga saker ska hända. För det första så var jag aldrig rädd, för det andra hände det BARA bra saker och för det tredje så var det den bästa fredagen på väldigt länge. Jag ska berätta.

Först var det skolavslutning.

 

Det var lite långtråkigt att kolla på när alla sjong emnd et var INTE dåligt. Sen fick jag mina betyg och åt tårta med klassen. Helt okej betyg ändå tycker jag. Ska dock bli bättre i nian

Sen åkte jag och åt glass med mamma och Bell. Sen skjutsade mamma mig till Hanna och vi åkte till solna och såg på fucking fricking one direction. Dog typ lite. Det var amaziiiing!!! Vi träffade Jullan och Lina som stannade kvar över natten och på lördagen åkte vi till grönan som ocskå var jättekul och sen på kvällen kollade vi på "white house down" den var jättebra. Och sen på söndagen åkte de hem.

När de åkte somnade jag för var sjukt trött.


Idag så har jag sommarjobbat.

 

Mycket roligt. Eller inte. Jag fick sjukt ont i mina händer och det regnade, dock behövde vi inte jobba när det gjorde det. :D


Aja nu ska jag väll ta och fortsätta kolla på tråkiga youtubevides så aa. Ha en bra dag.



Av Elin Borgström - 12 juni 2014 21:25

              So dis is my sister. Fint ansikte? Jag vet. NÄe men det är min syster hon heter Isabel men oftast här på bloggen skriver jag Bell eller Bellan- Hon är två år äldre än mig. Jupp, intressant fakta. 





Av Elin Borgström - 12 juni 2014 09:12

Igår i skolan (nej jag har inte fått sommarlov vilket alla andra har... :() så gjorde vi massa tävlingar mellan våra mentorsgrupper i klassen. Det var alla möjligaa tävlingar som: vem som kunde sätta fast flest ahlgransbilar i ansiktet, hela havet stormar, Äta godissnöre snabbast, spotta gelégroda längst. 


Jupp våran klass är ganska konstig men dagen var ganska kul i allafall. Sista tävlingen var att vi skulle äta en hel familjepizza i laget. Vårat lag vann! Suck it up peepz. Dock så fuskade vi kanske lite men är 100% säker på att de andra lagen gjorde det också. 


Idag börjar i kl. 10 och då är det match mellan 9:orna och lärarna. identligen så är det en ganska onödig dag men jag måste va där. Aja ha en bra dag. Puss

 

Av Elin Borgström - 12 juni 2014 08:59

Nu är jag hemma, eller jag kom hem i söndags men jag ville inte blogga för ens jag hade sorterat alla bilder. Från början var det runt 400, jag sorterda ner dem till 49... 

(jag kommer göra ett inlägg om vad jag köpte men jag det kommer nog om några dagar.)

I allafall så har det varit en jätterolig upplevelse. Vi haar gjort massa roliga saker. 


Jag dethär är mitt och Felicias rum:

 

Det här är frukosten som vi åt typ varje dag:
   

Vi bode presic framför en såhäääär stor kyrka.

   

Vi kollade på en jättestor fontän som lyste i massa olika färger.

             

Vi åt på en resturang med söta sköldpaddor i en liten pool.

       

Vi åkte en buss runt i staden för att se lite sevärdheter.

                   

Vi badade och åt vid havet.

           

Och vi shoppade ganska mycket. Eller jag shoppade lång ifrån så mycket som min kära syster...

   

Tack för en hääärlig resa tjejor!

         



Av Elin Borgström - 5 juni 2014 00:04

Tror inte jag sr skrivit det förrut men jag ska till Barcelona. Jag, Bell, mamma, min syssling, hennes mamam, våran kompis och hennes mamma åker klockan fem. Om fem timmar typ. Har pacakt klart och är sjukt taggad! Vi är där till på söndag. Vi kommer hem på söndag natt. Jag kommer tyvärr inte uppdatera när vi är där och jag han inte göra några tidsinställda inlägg men förhoppnings vis kommer nån av mina kompisar gästblogga så ni i allafall får lite uppdatering.
Ni kan ju försöka ha lika roligt som mig men det kommer bli svårt, men harre bra så hörs vi när jag är hemma. Eller juste det kanske finns internet i våran lägenhet men kommer nog inte bli mycket bilder då. Ni får det när jag kommer hem.
Puss o kram

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards