borgstrommaren

Alla inlägg under juni 2014

Av Elin Borgström - 3 juni 2014 19:47

 

Att resaaaa, den pirriga kännslan natten innan och på flyget när det lyfter. Och den där härliga kännslan när man landar i ett helt nytt land. Lööööv it.

Av Elin Borgström - 3 juni 2014 13:31

Dehär senaste dagarna i skolan ska vi bara göra olika aktiviteter och typ inta jobba alls. Igentligen är det ganska onödigt att va i skolan man jag måste/ det är faktiskt ganska kul, när man inte behöver plugga bara lala runt typ. 

Nu har jag engelska, vi skulle skriva en berättelse på engelska (obviously) men min grupp har skrivit klart. Nu sitter jag bara och väntar och sen har vi NO. Vi är klara med allt i NO också så vi kanske får gå hem eller typ kolla på film. Så det blir chill typ.

Kraaaam

 



Av Elin Borgström - 1 juni 2014 23:02

Hola peepz!


I tisdags (nej jag har inte bloggat sen i tisdags) så sprang jag, BEll och mamma vårruset, vilket är ett lopp för bara tjejer. Det fanns 4 kategorierman kunde "spinga" i. Vi sparng i kategorin som hette 'jogga'.

Loppet var 5 km o och det var jättehärligt.


På torsdagen och fredagen var vi lediga så jag, Bell och pappa åkte till Örebro och umgicks med farmor och farfar och resten av släkten så det var mys.

 Vi åkte hem på fredagen och sen dess har jag inte gjort någonting typ. jag har städat mitt rum lite och tränat. Och ätit såklart och tuschat. Och varit på toa och sovit, okej nu räkker det...


Ha det awezome nu!

puss

     

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards