borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Borgström - 13 februari 2014 21:35

Efter skolan idag så drog jag och några hem till mig och hade om typ en liten baktävlingn. Jag, Vickan och Amilila var dommare typ. De tävlande fick använda vad de ville för ingridienser typ och så bedömde jag, Amilia och Vickan hur de smakade och lite så. Det är en rolig tävling som jag kan rekomenderar att göra när fatasin tar helt slut och dina vänner är bäst.

 

Just because im so happy. Another craaaaeeerze bild.

 

Av Elin Borgström - 12 februari 2014 21:20

Var ju i skärholmen med några igår jag kom hem vid tjugo i åtta efter den roligaste dagen på länge. Jag köpte några saker. Om ni vill veta pris ellervilken affär så öämmna bara en kommentar så ska jag försöka svara. Inte bästa bilderna men på den  svarta tröjan står det "just enjoy it." och på den svart-vita står det of duty. Den svarta rosetten har man i håret. Okay... Aja ha en bra onsdagskväll. Puss på er!

         

Av Elin Borgström - 11 februari 2014 22:56

Måste verkligen läsa i en bok som ska vara läst till sidan 117 imorgon och jag äer på sidan 88... Lyckat Elin, lyckat...

Den heter vinterviken och har väll helt okej innehåll enligt mig. Aja jag ska väll fortsätta läsa. Jag ville bara uppdatera lite. #världenstråkigasteinlägg

 

Av Elin Borgström - 11 februari 2014 20:30

Har du varit med i någon tävling som visats på tv? Näe tror inte det.

Vad tävlar du helst om? Något roligt eller gott.

Vad är det allra sämsta du vunnit? Det sämsta…? Hmmm. Jag är glad bara jag vinner. Haha.

Om man bara tävlar för att vinna äran, är det någon mening att vara med då? Ja, om det är kul!

Länka en tävling på internet som du deltar i just nu. Deltar inte i någon just nu…

Hiss & Diss – Tävlingsregler. Diss- Det finns massa olika regler till ett spel så det kan bli tjafs om reglerna. Hiss- Man vet oftast precis hur man ska göra. Inga oklarheter.

5 bästa sakerna du vunnit- Kan inte komma på något jag vunnit. Ljus och pennor hahah.

 

Av Elin Borgström - 11 februari 2014 13:24

Sitter på So lektion nu. AMn ska typ spela ett spel eller jobba med instuderingsfågor. Jag jobbar faktiskt men tog en liten paus. Efter skolan så drar jag Sanne, Vickan johanna och Amilia tror jag till skärholmen. 

 

Av Elin Borgström - 10 februari 2014 20:00

Här är 6 mål som jag har till sommaren. Man kan ta så sjukt många fina bilder om man kan till exempel gå ner i spagat. Så dom här sex bilderna kommer komma upp på mig för hoppningsvis efter/ i sommar. Fast eftersom jag inte dansar tåspets så kommer jag att göra bild 5 på helfot. (Alla bilder är hittade på "we <3 it")


Puss   

           

Av Elin Borgström - 9 februari 2014 13:08

Drömmar är väll konstiga. Jag har hört att man drömmer det man vill glömma bort, järnan liksom rensar ut. Ibland så drömmer jag om saker jag inte kommer ihåg att jag har varit med om. Men alla brukar inte komma ihåg drommarna även fast jag har hört att alla drömmer. Jag kommer ihåg mina drömmar ibland och som tur är så är det oftast inte mardrömmar. 


Inatt drömde jag att jag började på dansgymmnasium. Jag vill göra det på riktigt men vet inte om jag kommer det.

I alllafall så skulle vi på dansgymnasiet duka ett bord och dansa samtidigt. Jag tappade salt över hela golvet och fick inte vara kvar för att jag vägde för mycket. Alla andra vägde runt 30 kilo och var 99or. 


Ni får gärna dela med er av era drömmar i kommentarerna.


Puss

  

Av Elin Borgström - 8 februari 2014 13:21

Kommer ni ihåg. Vinden i håret. Bruna ben och varmt vatten. Fina linnen och shorts, inga mörka och kalla vinterkvällar. Varma och härliga solnedgångar. Lekande barn på stranden. Långa promenader på stranden.

Kan det bli sommar nu?!?! 

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards