borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Borgström - 8 februari 2014 13:06

Igentligen så har jag inte så många läxor men jag har ett par prov som jag måste kolla upp. Och så ska jag läsa en bok men jag är bara så lat. Wow. Idag så har jag i allafall tagit mig iväg till gymmet. Var ganska lat så klarade två km på bandet. 

 

Av Elin Borgström - 7 februari 2014 17:55

Här kommer nu svaren på frugestunden som jag hade för ungefär en vecka sen. Enjoy! 

(fin stillbild, jag vet...)


 

Av Elin Borgström - 7 februari 2014 16:20

Äntligen är det fredag! 

Kom hem och började städa rummet direkt. Är inte klar, jag är lat men ska snart damsuga. Wow kan ett inlägg bli tråkigare?

Aja ha en amajsing helg nu!

 


Av Elin Borgström - 6 februari 2014 21:54

Jag ska lägga upp svaren till frågestunden MEN när jag hade spelat in videon så var jag tvungen att äta och sen åka till dansen. Busschauffören fick inte igång bussen och kunde inte vägen så jag fick säga var han skulle svänga!? Aja, jag ska försöka få upp svaren imorgon för nu är jag så himla trött men dem kommer!

 

Av Elin Borgström - 6 februari 2014 20:15

           

Av Elin Borgström - 5 februari 2014 22:23

 

Av Elin Borgström - 5 februari 2014 21:36

Tjabba tjena hallå! What's up? Mmmm... life goes on. Som ni kanske märker så har jag inget att skriva. Vill ju uppdatera lite. Jahopp. Jag har tråkigt. Om ni har några idéer på vad jag kan göra så kommentera!! lalala. Aja världens tråkigaste inlägg och ber om ursäkt för det. Jag ska verkligen försköka göra nåra inlägg men har no ideas. 

 

Av Elin Borgström - 5 februari 2014 11:15

Vi har our2ndlife som är en grupp av killar som gör vloggar typ. Klicka på bilden för att komma till deras kanal.(alla deras ensamma kanaler är bra också, dem kan ni hitta här, Connor, Ricky, Sam (han gör typ inga videos dock haha.)Jc, Trevor och Kian.) Klicka på namnen för att komma till separata kanalerna.  

 

Clara Henry är en av favoriterna. Klicka på bilden för att komma till hennes kanal.

 

En annan stor favorit är Zoe. Hon är grym! KLicka på bilden för att komma till hennes kanal.

 

Troye Sivan är en favorit. Klicka på bilden för att komma till hans kanal.

 

Jenn är en favorit. Klicka på bilden för att komma till hennes kanal.

 

En annan favorit är Meredith. Klicka på bilden för att komma till hennes kanal.

 

Andrea är en av mina favoriter också.

 

Tyyyyyler. Han är en av mina favoruites.

 


Det var alla youtubare. Kram!





Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards