borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Borgström - 21 februari 2014 15:15

Som rubriken säger så är det fredag i dag! Jag hade som jag sa i det förra inlägget so prov idag vilket gick ganska bra. Vi skulle ha spanskaprov men läraren var sjuk så vil såg på film. Sista lektionen ledde jag, Vickan och Sanne och det gick bra. Vi kunde ha orgaiserat och planerat lite bättre men jag är nöjd.

Som det också står i rubriken så är det nu sportlooooov vilket är så skönt. Jag ska försöka ta mig igenom några pluggtimmar under lovet men satsa på att bli ut vilad och komma med nya tag till skolan nästa måndag. Lycka till...!

Jag hoppas intresseklubben har antecknat detta mycket intressanta inlägget så hörs vi! Puss och trevlig helg!

myskläder på! (fotograf: Hanna)

 

Av Elin Borgström - 20 februari 2014 16:28

Jag har som ni kanske märkt inte bloggat på ett par dagar och det är för att jag hverkligen har haft fullt upp! I förrgår så fotade jag med vickan till ett modelprojekt till skolan och när hon åkte hem åt jag och sen sov typ. Igår så var jag med hanna och Sanne och fotade sen så pluggade jag lite och sen sov typ. Har helt enkelt bara varit så himla mycket. Vi har So prov och spanska förhör i morgon men jag ska verkligen dörsöka hålla bloggen uppe nu!!

 

Av Elin Borgström - 17 februari 2014 21:18

Jag har nu dansat/ tränat och sträckt en muskel i sidan. Jag har också sträckt en muskel för ett par veckor sen i benet. Nu har jag duschat och sitter i soffan med ormsalva i både sidan och på benet för att mjuka upp och så har jag en varm riskudde under benet för att värma upp så vi får se om det hjälper. Så går det när man tränar ibland. Det kan vara för att jag inte värmde upp bra. My bad i så fall. 

 

Av Elin Borgström - 17 februari 2014 17:24

       

Av Elin Borgström - 16 februari 2014 15:24

Jag och Bell gick till ica för ett tag sen för att handla mat och jag måste säga att jag fick en sån himla vårkänsla. Det såg så varmt ut, solen sken och fåglarna kvittrade. Jag ville bara ta av mig jackan men det tråkiga var att det såg mycket varmare ut än vad det var. Tycker ni att det är vår nu?


Jag och Bell handlade mat, gick hem och lagade mat och sen pratade jag lite med Vickan. Jag ska väll dra mig iväg till gymmet om ett tag tror jag men först ska jag planera en bilduppgift. 


Kram på er. 

 

Av Elin Borgström - 15 februari 2014 19:45

Idag är det pappas födelsedag! Grattis pappa jag älskar dig, du är bäst.   Inte för jag tror att han kommer läsa det här men aja. Jag kan ju uttrycka mina känslor ändå... 


Jag, mamma och Bell var på gymmet för ett tag sen. Tog mig fram tre km på 20 minuter. Inte bästa tiden menmen. Nu ska jag äta lite och sen vid 7 ska jag hem till pappa och fira honom på hans födelsedag och se på melodifestivalen. 


 

Av Elin Borgström - 15 februari 2014 15:50

Skolan var ganska chill men när den äntligen var över så drog jag, sanne och hanna till tumba. Jag och sanne köpte shorts och sen åkte vi hem till hanna. Vi spelade ett spel och sen bakade vi. Efter ett tag kom johanna. Lite senare än det så drog jag hem och sov typ hahah.

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards