borgstrommaren

Alla inlägg under februari 2014

Av Elin Borgström - 4 februari 2014 21:21

Hur ser ditt drömhem ut? Jag har ingen aning, jag vet inte, det skulle vara mysigt med ett litet hus/lägenhet men det skulle vara fint med ett stort hus. Det viktigaste är att det är mysigt.

Vad tycker du om att andra människor rotar i ditt badrumsskåp när de lånar toaletten? Haha, brukar folk göra sånt? Om det är någon jag känner, i stort sätt alla jag släpper in i mitt hus så bryr jag mig inte så mycket. Vad skulle jag ha i mitt badrumskåp som de inte får se? Jo juste jag har ju min pistol där, lol. Nä.

Vilken stil har du hemma? Jag vet inte, min syster tycker att jag har typ ett killrum if that make sense.

Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det? Hmm… Ingen aning! Min bucketlist på väggen i mitt rum kanske, är det en prydnad?

Länka en bloggare som du tycker har det fint hemma. Linn Ahlborg. Hon gjorde en house tour och hennes hus verkade superfint.

Hiss & Diss - Ditt hem- hiss- Min säng, mina ljus, min bucket list, min fotölj och mina ljusslingor. Diss- Vill ha hyllor på väggen.

5 saker som aldrig kommer in i ditt hem. En orange soffa, en röd säng, det är väll massa saker man inte vill ha men kan inte komma på flera at the moment. 

Min bucketlist.

 

Av Elin Borgström - 4 februari 2014 20:36


*Stäng av allt! Stäng av datorn och telefonen eller om du gillar att läsa så släng iväg boken. Eller vad du nu gillar att göra, göm eller logga ut.


*Sätt mål- Till exempel: ”Jag ska göra klart den här sidan i matteboken” eller ”jag ska plugga en timme och sen ta en liten paus.” Jag tycker att det är lättare då. 


*Plugga med kompisar- Förhör varandra eller diskutera, du får höra deras åsikter och tankar. Du kan få större ordförråd och får se påståendet ur andra perspektiv.


*Ta på dig bekväma kläder och sätt dig bekvämt- Du ska sitta där länge och måste då sitta bekvämt, i bekväma kläder. Dock kan du inte sitta för länge. Ta en minut och sträck på dig, sätt dig på ett annat ställe eller rör bara lite på dig.


*Bra musik- Lyssna på musik som du tycker är bra att lyssna på när man pluggar, något med ett bra tempo eller om du skriver en berättelse i t.ex svenskan så lyssna på musik som passar just det du skriver om. 


 

Av Elin Borgström - 3 februari 2014 15:09


 

Av Elin Borgström - 2 februari 2014 20:54

häääj!

Mamma har köpt proactiv till mig! :D Jag har velat ha den ett tag men... den proactiv som finns i t.ex Usa finns inte i Sverige. Det finns typ konstiga ämnen i den som säljs i Usa men jag har nu köpt den svenska med "bra" örter och så i så det ska bli intressant  att testa.

   

Av Elin Borgström - 2 februari 2014 06:30

Gues whos birthday it is today? Harry freaking Styyyles! Åh, han fyller 20 och kommer inte längre vara en tonåring. Feels. jag kommer ihåg när de satt där i trappan på x-factor och gjorde sina videodagböcker. Aaaw, de va/är så söta. 

Låter som deras morsa nu jag vet men grattis till en av mina fem änglar.

Här är 19 underbara bilder på en underbar person... 

                                     

Av Elin Borgström - 1 februari 2014 10:42

Är du noga med vad för slags bilder och information du delar med dig av (och inte) på sociala medier?- Aa det skulle jag väll säga. 

Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för? Twitter- @ellanellan99

Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner? Jag är inte nån tror jag, jag tittar igenom det nyaste lite snabbt och sen loggar jag ut. Jag har dock vänner som är: Kompissamlaren, Megafonen, Jagkanintesättakomma-typen, Fröken Svår och Paparazzon. 

Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli? Oj vad svårt! insta kanske @ellanellan99 Eller youtube. 

Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier. Alla bloggar jag läser och alla jag följer på you tube sköter sig bra men skulle jag länka alla skulle det bli en hel Roman men jag kan göra ett favorit inlägg i veckan där jag länkar de bäst bästa?.

Hiss & Diss - Sociala medier- hiss: insta, yt, twitter bloggplatsen Diss: ask. Jävla hemsida asså, stäng ner skiten. 

5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier. Nä folk typ säger "jag är inte bra på att sjunga" så sjunger de som typ Whtney Houston. Eller "jag kan inte rita" så ritar de en monalisa typ. 

Av Elin Borgström - 1 februari 2014 10:15

Ska se musikalen idag med mamma, pappa och Bell. Myyyyys. 

 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards