borgstrommaren

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Borgström - 24 december 2012 22:12

jag glömde att säga att jag fick en One direction kalender! så sjukt fin och och och vet ni!?!?!?! jag fick också en biljett till deras konsert!!!! så himla glad, Bellen fick också en och vi har hoppat runt som galningar ett tag och bara så ni vet så kommer inte jag kunna sova nån natt till den 8 maj. gooooooosh. Förlåt om ni kanske tyckar att jag överdriver men jag är så glad!

ha en trevlig förtsättning!

puss och kram och god jul sötizzzar!

Av Elin Borgström - 24 december 2012 21:50

Dagen har varit jättebra! Jag har ätit god julmat och fått fina julklappar det här fick jag..
Ett roligt spel
Två bling saker till iphonen som man sätter i hörlurhålet
Tre bumpers, delfinskal och två plastar till mobilen
En bok
Nagel fix (dålig bild)
Mys sockor i rosa också
Snacks
En biobiljett och en Björn som man snurrar sina hörlurar runt
En ängel
En neasesär med nagellack i
En söt "ballong" med typ mjöl i
Och handleds värmare
Och lite pengar
Det var allt och jag är jättenöjd tack mamma, pappa, Bell och mormor!
Hur har eran dag varit?
K R A M




Av Elin Borgström - 24 december 2012 11:26

God jul mina fina bloggläsare!

Idag så är det ju då JULAFTON. Dagen började med att mamma väckte mig och jag gick in till Bellan och väckte henne, sen så öppnade vi några paket som vi hade fått i julstrumpan av "tomten" hehe. jag fick tre lotter... en stegräknare

och så fick jag ett par strumpor som såg ut som skor hehe...  

Dagen:   Nu så ska jag duscha och göra mig iordning sen så kommer pappa och så äter vi julbord tillsammans, sen så tittar vi på kalle anka klockan tre ofcorse. Sen så öppnar vi julklapparna under geanen också, skriver mer sen...

Vad ska ni göra idag?

K R A M... eller god jul kanske!

Av Elin Borgström - 22 december 2012 23:21

Ska hoppa i sängen nu¡

Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra men någonting hittar jag väll på. Ska fixa lite julklappar och så vill jag ut i snön och va lite barnslig. haha!

 

Av Elin Borgström - 22 december 2012 22:27

Hello Bloggish Läsare!

Idag så har jag varit i och fixat lite julklappar och så har jag varit på Willys med mamma och mormor och handlat mat till julafton, nu är det inte långt kvar. 22 december... 

Vi gick ner och köpte en gran också. Såhär ser den ut  

(förlåt för dålig bild, jag tog med datorn) hehe. Nyss så fixade jag och Bellan lite med en julklapp och nu så ska jag snart äta en skinkmacka tror jag. 

Kraaam

Av Elin Borgström - 21 december 2012 19:59

Sitter vid tv:n och har det mys nu, mormor är häs så det är najs... Vad gör ni?


               

Av Elin Borgström - 21 december 2012 13:01

NU så har jag ätit lite gröt... Ska åka till tumb med bellan och handla lite julklappar och sen så ska jag till pappa och hämta lite grejer.

                                   

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards