borgstrommaren

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Borgström - 3 december 2012 20:01

Hade matteprov i fredags, spanska förhör idag, ska ha soprov på onstag, våran bilduppgiften ska vara klar, hade engelska redovisning idag!? fattar inte hur jag orkar, men det får väll gå antar jag... har ju inget annat val.

Har pluggat SO så snart är jag redo för provet. Vi får betyg den här veckan också så det är lite stressigt

så det kan vara brist på inlägg men jag ska försöa blogga.

Det är så himla kallt ute också men jag kan inte klaga för att jag har länktat så det är mys i alla fall.


kraaam

Av Elin Borgström - 3 december 2012 17:51

                         

.

Av Elin Borgström - 2 december 2012 12:12

Nu snart så ska jag kolla på julkalendern men först vika tvätt och sen så ska jag åka till mormor och äta lite mat.

Kan fortfarande inte ladda upp bilder. :/



kraaam

.

Av Elin Borgström - 2 december 2012 09:06

hejsan

Vi julpyntade ju igår på förmiddagen så jag tänkte visa lite bilder på pyntet men det ör nått fel på uppladdningsgrejen så jag kan inte. Ååååh 

Aja idag så ska jag inte göra så mycket typ pluggs och lite så.


kraaam

.

Av Elin Borgström - 1 december 2012 19:17

Har just gått ett litet Luciatåg med några squerdansare. Har själv nyss dansat lite squerdans också.
Har ätit så är jätte mätt, både för, varm och efterrätt så jag blev määätt

Kraaam

Av Elin Borgström - 1 december 2012 12:44

Nu är det första December och bara 24 dagar kvar till jul! LOVE

Idag så var det också julkaledern på morgonen men jag vaknade vid tolv så jag missade den.

Är det bara jag som är tretton och tittar på julkalendern? det är så mysigt och man får sån julkännsla. 

Och julmusik, jag älskar julen. men man måste ha sommar också så julen och sommaren kommer på delad första plats,  nu när det är snö ute så längtar jag till julafton och idag så ska jag, mamma och Bell julpynta lite, jag och pappa ska också på typ julbord. men skriver mer sen.


kraaam

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards