borgstrommaren

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Borgström - 17 december 2012 19:26

tjenis!


Idag så vard et ju elevens val, jag hade idrott. Vicakn skulle också ha det men hon var sjuk så det var lite boooring men jag hängde med Jenni och Linnie såd et var kul ändå. Eller ja ganska, när vi gjorde något.

Nu så har jag ätit middag och nu ska jag kolla på PLL! 

Sov gott... kanske lite tidigt mn jag kommer nog inte att blogga mer i kväll.


Kraaam

Av Elin Borgström - 16 december 2012 21:09

Hallojsan...

Idag så var ju jag och kollade på Bells Cher uppvisning. Det var jätte bra och kul och coolt.

Sen efter så åkte jag, Bell, mamma och mormor till en pizzeria och åt pizza (ofcorse)

Nu kollar jag på PLL. Gud bästa serien någonsin!


HA det bra mina fina bloggläsare... kraaam

Ps: det kommer kanske bilder...

Av Elin Borgström - 16 december 2012 14:36

hallojsan!

igår så var jag och bell ute i snön och skottade och lite så och idag så var jag uppe på taket och skottade.

NU ska jag om mamma åka och hämta mormor och sen så ska vi kolla på Bells cheerleading uppvisning så det blir funny!

men måste åka nu så... Bye

 

Av Elin Borgström - 15 december 2012 18:38

Av Elin Borgström - 15 december 2012 17:17

Idag så har jag Bell och mamma varit i skärholmen. Vi har shoppat lite julklappar. Har inte köpt något till mig. Men det var nice, vi åt där ockå. Nu sitter jag och kollar på Justin Bieber på tv och äter godis. Hehe


Kraaam  

Av Elin Borgström - 14 december 2012 20:46

Nu så sitter jag och tittar på "Charlie st cloud". Det är en film med Zac Efrom och än så länge är den bra.

Igår så gjorde jag inte så mycket jag var väl i skolan ovh sådär men jag bloggade inte då, men nu kommer jag blogga för betygen är satta och det är inte något prov kvar... skönt. Idag så var det en fett soft dag för det var två håltimmar och två halva lektioner, så fick vi fika så det var nice.

 

Nu sk jag fortsätta kolla på filmen då... kraaam

Bad

Av Elin Borgström - 12 december 2012 21:12

Rubriken säger allt...! Jag ska bada nu

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards