borgstrommaren

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Borgström - 12 december 2012 10:01

Hallojsan!

Igår så bakade jag bell och pappa lussebullar som blev jättegoda, de kanske inte såg så normala ut men goda var de...!

okej jag ska inte sukta er mer.

Nu så sitter jag på sveso blandninge mellan svenska och so. vi ska ha en liten rättegång i klassen så våran läörare är ute och pratar med åklagaren dommaren vittnena (stav) och sådär. 

Bloggar sen.


Kraaam

Av Elin Borgström - 11 december 2012 10:43

Nu har vi rast, sitter och chillar med några kompisar i ett rum och sen så har vi NO.  

Kraaam

Av Elin Borgström - 11 december 2012 07:48

Idag så börjar vi tjugo över nio, så det är nice, gick upp kvart över sju och kollade på julkalendern, hehe.

hr inte så mycket mer att skriva men....   Kraaam

Av Elin Borgström - 10 december 2012 20:42

                                               

och eftersom det snart är jul så får ni se några julbilder.

               

Av Elin Borgström - 10 december 2012 16:58

Hejsan! 

det har varit sjukt dålig uppdatering nu, har faktiskt en förklaring...! Vi har fått våra betyg, så jag har pluggat och varit tvungen att lämmna in en del saker. 

i fredags så var jag på x-factor med Whilma och det var grymt kul... Tills Isak åkte ut! Nejmen det var ju final och Awa, Benny och Isak var med men Awa vann och det var bra i allafall!

I lördags till söndags så sov jag hos Bibbi så det var mys, filmade och fotade lite. Och idag så har jag varit i skolan.

Det är ju nobeldagen idag och i skolan så fick vi tacos till lunch och choklade mos/pudding grej.


Kraaam  

Av Elin Borgström - 5 december 2012 07:58

Av Elin Borgström - 4 december 2012 20:46

Kom hem från en kompis för ett tag sen, har pluggat SO nu så är taggad för provet.

Har också tittat på "Prittie little liars" sjukt bra serie.

så ska väll gå och lägga mig snart så "godnatt"


Kraaam

Av Elin Borgström - 4 december 2012 08:47

har sovmorgon idag till 09. 20 så det är najs! Har ätit frukost och ska gå om en stund.

Visar dagens outfit också:

jeans: magic??

tröja: H&M 

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards