borgstrommaren

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Borgström - 21 december 2012 11:41

Lever Ni??


Vi kör på en "Dagens låt" också. Zara Larssons Uncover, typ alla lägger upp den på sina bloggar och i det här fallet så går jg int mot strömmen i allafall.


Av Elin Borgström - 21 december 2012 00:45

Lets see whats happend!


I Just Want To Say "I Love You"

Av Elin Borgström - 20 december 2012 23:44

Imorgon... Tror ni på att jorden ska gå under?

Jag har hört att det är för att mayainianernas mayakalender som visade att jurden skulle gå under i morgon men att det bara var ett missförstån och de har hittat en ny mayakalender. Jag tror inte på det så mycket men jag är ju ändå lite rädd... tänker sitta uppe tills det är den 22 december... Nej jag kommer aldrig lyckas, hehe.

men tänk lixom om man vaknar av att alla skriker och gråter och springer runt. För att slippa röran så springer man ut ur huset men där är det värre... Branmän är ute och poliser och ambulans. Alla  skriker och gråter. Det skakar i marken och man ramlar när man försöker stå. Man kryper in i sitt hus och allt är caaaous. SCARY.


Men vi ses i morgon... Hoppas jag.

Kraaam

Av Elin Borgström - 20 december 2012 14:47

Nu är det inte långt kvar till jul och jag har en del julklappar och sånt som jag måste fixa så det kan bli dålig uppdatering men jag ska försöka blogga minst en gån om dagen i allafall så stå ut... Men det är lov nu så jag sitter och tittar på PLL och har det mys. 


Kraaam  

Av Elin Borgström - 19 december 2012 19:46

Vaknade vid 10 och gick upp. Har spenderat mesta tiden av dagen på PLL. Gick ner till Ica och tillbaka också. Sen drog jag till bussen vid fyra. På vägen till tåget så stannade bussen, det var något fel på dörrarna. Efter typ tio minuters väntan så stängde han av bussen och det blev helt mörkt där inne. Efter ytterligare fem minuter så hoppade jag av och tog en annan buss. Vid stationen så mötte jag mamma och så åkte vi tåg till stan och mötte bell där. Vi åt på en resturang och åt och sen så gick vi till Centralen och åkte hem så nu sitter jag på tåget på väg hem!

Kraaam

Av Elin Borgström - 18 december 2012 18:11

Som rubiken säger så har jag jullov och det är fell najs. 

Idag så vard et också elevens val och jag hade idrott idag igen, Vickan var här idag så det var kuuuligt men idrott var inte så kul för vi gjorde typ inget. Men vi slutade typ idrotten typ vid elva och då städade vi våra skåp och så, tre och då var det julshow och Hanna och Cissi var med och de var grymma, de var jättebra, sen hade vi "fritid" till klockan fem. Då gick skolan upp till fotbollsplanen och så tände vi facklor och gick tillbaka till skolan. Där så höll rektorn ett tal och så var det några eldslukare där som gjorde en liten show sen så var det några som släppte upp ljuslyktor i luften så det var fint. men kallt.


Kraaam  

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards