borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Borgström - 26 mars 2013 21:00

Från din sko.

Av Elin Borgström - 26 mars 2013 08:36

Har sovmorgon idag! najsigt,


Igår så var det ju våffeldagen, vi åt våfflor, gjorde ni?

 


Nu tycker jag f*an att sommaren kan komma. men nu, nu är den på gång hoppas jag!!!

 


Nu så måste jag gå och göra mig i ordning inför the school.  

Det blev ett lite random inlägg men det var ju trevligt! :)


Kolla min dock, påsktema.


 

Av Elin Borgström - 25 mars 2013 22:42

Efter skolan så drog jag och Bibbi hem till mig, vi käkade mellis och gjorde typ "the cup song" sen så kollade vi på PLL, hela dagen har vit bra... Tills jag skulle plugga, jag ville inte sabba lin fina dag så jag sket i att plugga, eller jag plughade lite. Nu så dör mina fingarar men jag vill skriva mer. Aa,
Sooov gott everybody!!!
!!!bjuder!!!

Av Elin Borgström - 25 mars 2013 22:42

Efter skolan så drog jag och Bibbi hem till mig, vi käkade mellis och gjorde typ "the cup song" sen så kollade vi på PLL, hela dagen har vit bra... Tills jag skulle plugga, jag ville inte sabba lin fina dag så jag sket i att plugga, eller jag plughade lite. Nu så dör mina fingarar men jag vill skriva mer. Aa,
Sooov gott everybody!!!
!!!bjuder!!!

Av Elin Borgström - 25 mars 2013 19:43

The rubrik is saying it all!
Jag diskade (feel proud of mu self) medans jag dunkade musik och så blev det pyntat!

Av Elin Borgström - 24 mars 2013 13:10

1. jag brukar skjuta fram mina läxor så jag gör alla i sista sekunden.

2. jag får typ ångest när mitt rum är stökigt men orkar aldrig städa det.

3. när jag äter så brukar jag sträcka på mig så jag får ont i magen, jag är medveten om att jag gör det men jag tänker inte på det när jag gör det. 

4. Jag älskar mina vänner, de betyder typ allt för mig.

5. Jag försöker var mig själv hela tiden.

6. Använder typ aldrig mycket smink.

7. Jag äääälskar ris, (tror att jag är adopterad från typ kina hehe.)

8. Mina ögon var blåare när jag var liten. nu är de typ blå, grön, gråa.

9. När jag går till skolan från mamma så går jag förbi en bom, men jag går alltid brevid den, inte igenom den.

10. jag kollar alltid instagram sen facebook sen instagram igen innan jag ska sova.

11. Jag är directioner. 

12. Vi har våran julgran kvar i huset för typ ingen orkar ta ner den.

13. för några år sedan så grät jag jättemycket till en film och sen dess så kan jag inte gråta till filmer typ.

14. När jag var typ två år så gick jag ner till ica själv, mamma fick panik och ringde typ polisen, när polisen nästan var framme så kom en gubbe och höll mig i handen och hade hjälpt mig hem så poliserna kunde vända och köra tillbaka.

15. Våran familj har haft en kanin och en hund.

16. Jag har inte hål i öronen men vi ha det. men vill inte ta det. 

17. Jag gillar att skriva noveller och så.

18. jag äter nästan aldrig frukt men brukar ibland göra de till smothie och dricka.

19. Jag spelar gitarr och har gjort det i typ 3 år.

20. jag vill bli författare och skådespelare när jag blir stor.


Det var lite fakta om mig. Ni får gärna skriva lite fakta om er i komentarerna.

Imorgon är det måndag! Nej.    

Av Elin Borgström - 24 mars 2013 12:56

Ugår så tog jag den sista tabletten på (förhoppningsvis) a very long time!

Det var ju earth hour igår, släckte ni? Det gjorde vi. :D

Idag så kommer Vickan hit och vad ska vi göra? Jo, typ inte så mycket, det lär väll visa sig, hon kommer vid två.

Den här bilden förstår inte alla men jag hoppas att ni förstår, puss och kram!

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards