borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Borgström - 18 mars 2013 21:18

min vita mööööösa!!

kärlek till dig kompis!             

Ja!

Av Elin Borgström - 17 mars 2013 22:53

Det blir bättre!
Idag sp var jag, papput och Bell ute och gick. :) Vi tog lite härliga bilder! Haha.
så har jag fått en toffifee av Bell som jag nu, sakta men säkert kan äta. Jag kollade på Scener ur ett tonårsliv och njöt av livet av att få använda mina tänder men... Mina tablettj*vlar hänger med! :()

Imorgln så blir det vårdcentralen igen?! Ska ta blodprov igen, vi måste vara säkra på att skiten blir bättre. Åååh. Jag mår f*n bra utan sprutor i fingrarna! Usch! Tack och hej!

Av Elin Borgström - 15 mars 2013 18:28

Neeej! Eller... Febern är borta jag har inte ont i huvudet och det är bara tungan som gör ont och är svullen. Höhö. Var på vårdcentralen igen och det har enligt dem tydligen blivit lite värre. Tar sex halva tabletter tre gånger om dagen, sex stycken små som jag ska lösa upp i vatten, smakar skit. Och en som jag tar en hång om dagen. En hel jävla middag med tabletter. Äter inte så mycket häller. Idag så har jag ätit en smothie lite soppa och en isglass... ? jag får bara hoppas på att det blir bättre.
Det finns väl sånna som har det värre.
"trevlig" helg förresten hoppas iallafal att ni har det bra.

Av Elin Borgström - 14 mars 2013 19:40

åååååh... det har varit dålig uppdatering och kommer nog fortsätta bli det ett tag för jag är ju sjuk. Hade 39 graders feber i morse har typ en hals infektion så jag kan inte äta ellerknappt prata. Min tunga är helt svullen. :( Ååååh. JAg var på vård centralen, tog glodprov och nån grej där de stoppade ner en typ topps i min hals. Usch. 

Orkar inte blogga :& 

NI får ingen bild för ser ut som ett liiiiiiik

Av Elin Borgström - 13 mars 2013 13:19

Idag mär jag skulle äta frukost så hade jag skit ont i tungan, men jag gick till skolan. Sen så blev det bara värre och jag har skit ont typ under hakan. Gick hem och tog en treo. Nu är jag hemma och har skit ont, enligt internet så kan jag ha fått halsfluss. NEEEEEEEJ ÅÅÅH F*N SKIT!!!

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards