borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Borgström - 23 mars 2013 20:10

Tittade nyss på fun size och den var ganska najs! Hähä. Nu vet jag inte vad jag ska göra, klockan ör bara typ åtta, det känns som den är typ elva men pussssss

Av Elin Borgström - 22 mars 2013 18:12

var i skolan  idag, blev klar med en träslöjdsgrej (blev skitful)

Sen så hade vi matte man jag gkömde matteboken hemma... 

Efter det så var jag med mis amigos och nu så sitter jag här i soffan, ska snart gå till mamutt. 


trevlig helg!   

Av Elin Borgström - 22 mars 2013 18:10

       

Av Elin Borgström - 21 mars 2013 07:45

Har sovmorgon till tio idag, vi ska ut till nåt stall och rida. det är väll helt okej men aaaaaaa. 

Efter skolan så kanske jag ska vara med the bruds och vi får väll se vad vi hittar på. 


Puss 

 

Av Elin Borgström - 20 mars 2013 20:53

 

duschade nyss och nu så blir det plugg! 

Av Elin Borgström - 20 mars 2013 10:46

Är i skolan nu as usal. Ska snart ha svenska... Konsten att påverka, och bla, bla, bla. Nu så ska jag hämta mina svenskaböcker. Efter svenskan så har vi lunch, sen så blir det bild och sen engelska tror jag. Sen hem och plugga i gues.Eller så hitter jag på något roligare. 

trevlig onsdag på er!

 

Av Elin Borgström - 19 mars 2013 21:37

Ja, der hsr blivit mycket bättre och så, jag var i skolan idag och jag kan säga -mat, jag ärlskar dig- näe men aa. Efter skolan så gick jag Vickan, Hanna, Cissi och en till till ica, köpte lite och sen så satte vi oss i kolan och rjockade oss hehe. Vi var i skolan till halv sex, Vickan och Cissi gick till bussen vid halv fem. Haha, tack för en super eftermiddag drudish! Jag måste fortsätta ta mina tabletter, jag får ta de i skolan ? men aaa.
Nu så ska jag sova för jag är såhäääär trött. ?
Pussish

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards