borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Borgström - 6 mars 2013 21:03

Jag samlar på pringlesburkar!
Nej, jag har inte ätit upp alla. Haha

Av Elin Borgström - 6 mars 2013 20:59

   

one direction och isak, men mer one direction än Isak faktiskt.



krammmmmmmm

Av Elin Borgström - 6 mars 2013 20:52

Vet det men, jag har inte orkat och har värdens tråkigaste liv nu mne jag kom på att jag har såhär dagar ni vet och jag har inte gjort dag 10 11 och tolv så de kommer nu....


kram på er!

Av Elin Borgström - 5 mars 2013 09:03

Sitter på bussen nu, med elevensval så ska vi till seriemuseet i stan. Vi ska vara där hela dagen så det är najs.

Av Elin Borgström - 4 mars 2013 14:49

Det var första dagen efter lovet idag. Var i skolan, vi hade elevens val och det var najs ändå, vi typ skrev lite och så. 

Nu så sitter jag hemma och tråkar. Har seriöst inget liv. Jag tar emot förslag!! :D

Dethär var ett skit tråkigt inlägg så ska inte ta mer tid av era säkert mycket roligare liv än mitt.


 

Av Elin Borgström - 3 mars 2013 22:30

Nej men faktiskt så har jag ju inte bloggat i dag men det är för att jag inte har gjort något, tråkat, vi hade inte spanskaglosor, så jag kunde inte spendera dagen på dem.


I morgon så är det skola igen. ÅÅh, men ändå lite skönt så man har något att göra. Träffa alla.

Nu ska jag soooooovaaaaa!

Nighty nighty.  

ni får en lite ranodom bild härrä!

Av Elin Borgström - 2 mars 2013 17:06

Idag vid elva så drog jag , Bell och pappa till örebro. Vi åt med pappas syster och nu så är vi hos farfar och spelar yatzy, sen vid sju ska jag väll hem och kolla på mellodifestivalen. :)

Av Elin Borgström - 1 mars 2013 21:36

När jag kom en efter gymmet så tog jag en dejt med duschen sen så drog jag. Pappa och Bellan in till stan och åt pizzzzza, sen så var vi och kollade på inproteater. Det var ruuuligt. Nu så är jag home. Mys+chips. Har ont i huvudet. Jag tror att det har blivit lite mycket dator och lite natur (det heter ju ändå sportlov) i morgon ska jag inte sitta vid datorn. Det ända problemet är att jag har spanska glosor som jag tränar på på datorn såååå, vi får väll se hur det går. ?:

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards