borgstrommaren

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Borgström - 12 mars 2013 22:36

Halloj!
Just nu så ligger jag i sängen och ska snart sova men jag skriver lite om dagen först. Efter skolan så drog jag till en kompis, när jag typ precis hade kommit in så ringer min syster och vill att jag kommer hem med nycklarna. Åååh! Men jag va så snäll så jag gjorde det. Sen så gick jag tillbaka till min kompis åt mellis och aaa. Sen så skjutsade Vickans mamma mig till ica. Jag köpte tuc kex, sen gick jag hem och kollade på youtube och åt tuc. Middag. Facebook. Godnatt!
Ni får en arkivbild från i sommras

-

Av Elin Borgström - 12 mars 2013 22:28

Av Elin Borgström - 11 mars 2013 20:55

Har haft dålig uppdatering men har typ inget liv så har inte bloggat men aaaaa...

Skypar med Vickan och Sanne nu som   rubriken säger och vi har nacak i en timme tjugoen minuter och tjugo sekunder. 

hehe. 



BaAaAaAaAaAaAaAaAaAaaj

Av Elin Borgström - 10 mars 2013 18:48

Asså jag är f*n inte bäst på det här med dagarna men men.

dag 14- vad jag äter till frukost... Special k med mjölk och oboy!!                 dag 15- min favorit sång... Asså herregud, jag har massa bra, men jag lyssnar ju mest på 1D. Så en av deras låtar, ni får lite förslag.          och så dag 16- en ful bild på mig, asså jag är ju sällan fin på bild men jag bjuder.  




Av Elin Borgström - 10 mars 2013 10:22

Igår efter dansen så kollade jag på "pay it forward," jag tror att det är en ganska gammal film men den, den är fin.

Och så kollade jag och Bell på "pitch perfect". den var great!


Idag så vaknade jag vid typ åtta!? was happening with me?????


Idag så ska vi i alla fall till mammas bror och typ äta där tror jag. Sen så händer det inte så mycket jag ska typ plugga lite och så i gues. 


Baaaaaj!   

Av Elin Borgström - 9 mars 2013 11:42

Igår så gjorde jag inte så mycket drog till Johanna, sen så gick jag till mamma och åt pizza och bara chillade.

Nu äre väll fan vår! Eller?

Idag så blir det bara dans, sen kanske vara med någon rolig, vi får se vart dagen tar mig!

Trevlig lördag everybody.

Av Elin Borgström - 7 mars 2013 22:52

Idag så var jag ju som vanligt i skolan, jag hade gitarr och det gick väll helt okej, sen drog jag och Vickan hem till Johanna. Vi typ flummaden. He.
Sen så duschade jag och skypade med Sanne. Min pussgurka!
Ni går en sjukt gammal bild på mig! Eller den är från i sommras haha :)

Av Elin Borgström - 6 mars 2013 21:06

Jag glömmer aldrig mina underbara vänner! De hjälper mig hela tiden och de är de som har gjort mig till den jag är.

               

Det är mitt liv, mina ord!


Hallojsan!
jag är en tjej på 16 vårar och skriver på denna blogg om världen ur mitt perspektiv. Ni får också veta vad som händer i min vardag. Mina intressen är att dansa och fota och jag är typ besatt av youtube.
Känn dig som hemma! ♡

ask me anything!

15 besvarade frågor

Sök bland mina inlägg

Här är mina senaste inlägg

Arkiv

...

http://weheartit.com/entry/122373560/search?context_type=search&context_user=andreea_licurici&query=gif+camera

...

 


Ovido - Quiz & Flashcards